Ребрендинг триває. Скільки Novus інвестує в оновлення магазинів Billa
Завершити ребрендинг всіх супермаркетів Novus планує до листопада цього року. У кожен магазин мережі планується вкласти 12−15 млн грн
Мережа продовольчих супермаркетів Novus може тільки до кінця року використовувати бренд Billa при управлінні магазинами мережі, які були придбані у німецької компанії Rewe Group в минулому році. Про це НВ Бізнес розповів операційний директор Novus Олексій Панасенко. «До листопада плануємо провести повний ребрендинг мережі з 35 супермаркетів. В середньому в кожен магазин ми інвестуємо 12−15 млн грн », — повідомив він. Експерт додав, що покупка мережі Billa дозволить ритейлеру посилити присутність в форматі магазинів біля дому.
КОНТЕКСТ
ТОВ Новус Україна створено в 2008 році. У 2009 році в Україні було відкрито перший супермаркет Novus. Розвитком мережі супермаркетів Novus займається литовська компанія BT Invest.
Компанія Білла-Україна створена в 1998 році концерном Rewe Group, заснованому в 1927 році в Кельні. В Україні перший супермаркет Billa був відкритий в лютому 2000 року в Києві. На момент покупки мережа налічувала 35 об'єктів в Києві, Київській області та Житомирі.
Власник ТОВ Новус Україна, компанія Consul Trade House UAB, завершила операцію з Rewe International AG про придбання мережі супермаркетів Billa. Сума угоди склала менше $ 100 млн, раніше писав НВ Бізнес.
Крім ребрендингу, Новус Україна планує відкрити не менше 10 нових супермаркетів в Києві та області до кінця цього року, говорить Олексій Панасенко. Перший в цьому році магазин вже відкрився на вул. Богатирській в бік Вишгорода.