Товарообіг АТБ за рік виріс на 23%
З початку 2019 року мережа АТБ відкрила 35 нових магазинів
Товарообіг торгової мережі АТБ за перше півріччя 2019 року склав 59,4 млрд. грн. (з ПДВ), що на 23% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Про розмір чистого прибутку компанії за цей період не повідомляється.
«Темпи приросту товарообігу є результатом як загального зростання кількості торгових точок, так і експериментального оновлення формату магазинів АТБ, впровадження сучасних маркетингових технологій» — розповів Борис Марков, генеральний директор корпорації АТБ.
З початку 2019 року компанією було відкрито 35 магазинів, з яких 13 — в західному, 6 — в південному регіонах країни. Проведено реконструкцію 16 торгових об'єктів.
У планах АТБ розширення і зміцнення присутності в західному і південному регіонах країни, продовження робіт з модернізації торгових об'єктів, впровадження нових концепцій магазинів
Корпорація АТБ — об'єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія АТБ-маркет, кондитерська фабрика Квітень, м’ясна фабрика Фаворит Плюс. Флагманом бізнесу корпорації є торговельна мережа АТБ.
За даними компанії, АТБ налічує 1025 магазинів, в 23 областях, 262 населених пунктах. 202 магазина було відкрито в оновленому дизайні. Товарообіг мережі АТБ за 2018 рік склав 103,6 млрд. грн.
Раніше повідомлялося, що співвласник Геннадій Буткевич займеться видобутком урану в Миколаївській області.