Одяг і подарунки. В Україні з’являться дві нові мережі - Miss Sixty і Pylones

3 березня 2020, 09:30

Українська компанія підписала договір про розвиток двох мереж з продажу одягу і подарунків на території країни. Індекси споживчих настроїв і курс гривні вселяють в ритейлерів оптимізм.

Український ринок залишається привабливим для іноземних ритейлерів. Власник компанії Zeebra Дмитро Єрмоленко, яка розвиває в Україні мережі з продажу товарів для дому Butlers і косметики Glossip підписав договір ще з двома зарубіжними мережами, перші магазини яких будуть відкриті до кінця цього року.

Відео дня

«Ми виводимо на ринок італійську мережу магазинів одягу Miss Sixty і французьку мережу подарунків Pylones. Також ведемо переговори і з іншими брендами», — повідомив Дмитро Єрмоленко НВ Бізнес. За його словами, перші магазини обох мереж відкриються в столичному ТРЦ Ocean Plaza. Поки компанія має намір зосередитися на розвитку в Києві і придивляється до приміщень у інших торгових центрах.

Зараз хороший час для ритейлерів. Зміцнення гривні посприяло зростанню продажів у київських магазинах з продажу одягу і взуття минулого року на 10−15% порівняно з аналогічним періодом минулого року. «У валюті магазини стали заробляти набагато більше — ціни ж ніхто не знижував», — уточнює директор девелоперської компанії, який побажав залишитися неназваним. Більше витрачати готові й покупці.

Наприклад, у вересні минулого року індекс споживчих настроїв, який розраховує компанія Info Sapiens, досяг позначки в 97,47 пункту з 200 можливих, хоча ще на початку року, як повідомляв НВ Бізнес, ледь перевищував позначку в 65 пунктів. Споживчий оптимізм перевищив показники періоду бурхливого економічного зростання 2004−2008 років: українці менше побоюються інфляції і безробіття. Найбільш високий показник індексу споживчих настроїв (101 пункт) зафіксовано у віковій категорії від 16 до 59 років, найбільш економічно активної частини населення країни. Зростають і доходи населення. Наприклад, якщо в січні 2019 року середня офіційна заробітна плата в Україні становила 9,2 тис. грн на місяць, у Києві — 13,7 тис. грн на місяць, то за аналогічний період 2020 року — 10,7 тис. та 15, 8 тис. грн відповідно (дані Державної служби статистики.)

Ритейлери динамічно розвивалися і минулого року. За даними консалтингової компанії Colliers International (Україна), в минулому році свої перші магазини в Україні відкрила французька мережа спорттоварів Decathlon (входить в Auchan Group), французькі мережі одягу Weill, Claudie Pierlot, Balmain, німецька мережа з продажу одягу та парфумерії Escada (належить родині Лакшмі Міттала), іспанський магазин спортивних товарів Supreme, американська мережа одягу The North Face і італійська мережа взуття ACBC.

Цього року свій перший магазин в Україні в ТРЦ Blockbuster Mall відкриє один з найочікуваніших брендів — шведська IKEA.

Показати ще новини
Радіо НВ
X