Не просто метри: як змінюються вимоги до житла у покупців

5 березня 2020, 15:29
Спецпроект
Наповнення простору значно підвищує якість і рівень життя (Фото:DIM)

Наповнення простору значно підвищує якість і рівень життя (Фото:DIM)

Жорстка конкуренція на ринку нерухомості штовхає девелоперів шукати нові моделі діалогу з покупцем. Від будівництва типових проектів і продажу квадратних метрів ринок перейшов до створення комплексного продукту, в основі якого комфортне житлове середовище.

Замість «безликих квадратів» забудовники почали продавати різноманітність архітектурних і планувальних рішень, зелені зони, розвинену інфраструктуру і змішання функцій.

Відео дня

Така зміна не випадкова: покупці усвідомили, що наповнення простору, де вони живуть, наявність паркінгів, зон для відпочинку, спортивної, дитячої інфраструктури, коворкінгів, торгових і офісних центрів у складі проекту значно підвищує якість і рівень життя.

Тепер, перше, на що крім ціни звертає увагу потенційний платоспроможний покупець — локація і концепція проекту. Квартира в Києві коштує солідних грошей, тому увагу привертають саме об'єкти з повним набором послуг, зокрема упорядковані громадські простори.

ЖК LUCKY LAND
Фото: ЖК LUCKY LAND

Дуже важливо, щоб проект, що називається, мав своє обличчя: цікавий архітектурний концепт і набір інфраструктури, який сподобається цільовій аудиторії. Важливо ставити себе на місце покупця, зазначають у групі компаній DIM, щоб передбачити у проекті максимально повний спектр усіляких корисних опцій і сервісів, які збігатимуться з очікуваннями майбутніх мешканців.

У ЖК LUCKY LAND у Святошинському районі забудовник на «ти» зі своїми потенційними і реальними покупцями. Проект будують у форматі мікроміста у скандинавському стилі. Це проявляється в архітектурних рішеннях будинків і кварталів, а також організації простору дворів. Ніякого ефекту колодязя, вимушеного заглядання сусідів у вікна один одному, максимум відкритого громадського простору, упорядкована зелена територія, зони відпочинку, дитячі тематичні майданчики, місця для занять спортом і прогулянкові алеї. На території площею 37 га в складі комплексу заплановано побудувати 8 кварталів з 23 будинків і школу зі спортивною ареною. Також у комплексі передбачено дитячі садки, щоб найменші мешканці могли рости та розвиватися у сприятливому середовищі з найкращими педагогами.

Вигідне розташування комплексу підкреслює головний сусід з півночі — густий сосновий ліс безпосередньо під боком площею 100 га, а за 5 хвилин їзди розташована ще одна зелена рекреаційна зона — Пуща-Водиця. ЖК LUCKY LAND — хороший варіант жити в межах Києва та водночас у гармонії з природою.

ЖК LUCKY LAND
Фото: ЖК LUCKY LAND

Важливим критерієм під час вибору квартири в Києві також стає додаткова цінність ЖК — те, що виділяє його з-поміж низки пропозицій у схожих проектах. У комфорт-класі в Києві зараз будують 83 житлові комплекси, але лише одиниці можуть похвалитися власною парковою зоною на території. У ЖК «Метрополіс», який розташований за кілька хвилин ходьби від метро «Теремки», буде ландшафтний парк площею 2 га, десятки метрів прогулянкових алей, бігові і велодоріжки, лаунж-зони для відпочинку, дитячі розвивальні, ігрові та спортивні майданчики. На перших поверхах чотирьох будинків комплексу з’являться комерційні та торгові площі, а вхідні групи матимуть затишні лобі, виконані студією інтер'єрного дизайну ANTHRACITE, в яких можна випити кави, попрацювати або провести зустріч. Поруч з новобудовою розташований районний торговий центр «Магелан», у якому є супермаркет, кінотеатр, сімейні ресторани і кілька фастфудів.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю
ЖК
Фото: ЖК "Метрополіс"

В іншому проекті групи компаній DIM ЖК А136 Highlight House, який належить до бізнес-сегменту, реалізують одразу кілька форматів додаткових опцій для майбутніх мешканців, що підвищують його додаткову цінність. По-перше, пентхауси на останніх поверхах 33-поверхової будівлі зі скляними стінами і відкритими терасами із краєвидами на центр Києва. По-друге, консьєрж-сервіс рівня п’ятизіркового готелю, фітнес-центр, бізнес-простір, а також унікальний для київського ринку формат модного хабу. Мешканці комплексу можуть замовити, приміряти і купити речі з найкращих київських магазинів і шоу-румів, не залишаючи комплекс. Консультацію стиліста, замовлення і доставку бере на себе персонал Fashion Hub.

ЖК A136 Highlight House
Фото: ЖК A136 Highlight House

І, мабуть, ледь не найголовнішим серед нових критеріїв оцінки житлових комплексів є громадське середовище, а також безпечна для будинків територія. Сюди відносимо двори без машин, відеоспостереження й охорону. Все це є абсолютно в кожному проекті групи компаній DIM.

Розвинена інфраструктура, додаткові сервіси, зелені зони, соціально-побутові об'єкти, зручне паркування, школа і дитячий садок — усе це нормальні, природні вимоги до сучасного житлового комплексу. Адже зараз покупець орієнтований на придбання житла з максимальним набором зручностей, а у забудовника залишається один варіант — підлаштовуватися під загальноринкові тенденції або померти.

Група компаній DIM одна з перших запропонувала ринку концепт комфортного середовища проживання, заявивши про необхідність комплексного розвитку міських територій. Але хочеться вірити, що невдовзі цей стандарт проектування буде трансльований на всі представлені на ринку ЖК як певний мінімальний поріг для дійсно цікавих житлових проектів.

Показати ще новини
Радіо NV
X