Місце, де живе щастя: Park Inn by Radisson

29 вересня 2017, 15:18
Новини компаній
Клод Булте

Клод Булте

У 2005 році Radisson Blu Hotel, Kyiv став першим міжнародним готелем, який прийшов в Україну. З тих пір портфель компанії Rezidor Hotel Group, в яку входять українські готелі сім'ї Radisson Blu, помітно зріс

На цьому тижні він поповнився ще одним об'єктом — новим міжнародним брендом готелів Park Inn by Radisson.Генеральний менеджер і регіональний директор по Україні і Грузії Клод Булте називає Україну перспективним ринком, розмірковує про великі можливості, які подарував 2017 рік, і уміння ризикувати в готельному бізнесі.

А Юріс Зудовс, генеральний менеджер нового готелю Park Inn by Radisson Kyiv Troyitska, розповідає про ідеальний сервіс, важливість вибору і про те, що робить готель "місцем, де живе щастя".

— Чим викликаний такий стабільний інтерес вашої компанії до ринку України?

Булте: — Потрібно визнати, що прихід в країну або місто, де немає міжнародних готелів, це завжди ризики. Однак це до того ж і великі можливості, які відкривають перед вами новий ринок. Київ зацікавив нас ще в 1999 році. Знадобилося кілька років, щоб сформувати бачення і стратегію роботи в Україні, і ми зважилися зайти. Першими. Зараз можна визнати, що це був ризикований крок. Але ризик повністю себе виправдав.

Побачивши тут більший потенціал для нас, ми відкрили Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil і Radisson Blu Resort, Bukovel.

Нинішній рік можна вважати роком великих можливостей для України. Безвізовий режим з Європою і такі заходи як Євробачення відкривають країну світу, кількість туристів і бізнес-гостей збільшується з кожним місяцем.

Саме тому ми вирішили привести новий міжнародний бренд в Україну. 27 вересня Park Inn by Radisson Kyiv Troyitska відчинив двері перед першими гостями.

— Останні кілька років були непростими на ринку готельної нерухомості. Однак ваші об'єкти з року в рік демонструють високу конкурентність і прибутковість. В чому секрет?

Булте: — Секрет дуже простий. Ми ніколи не сумнівалися, що Україна і Київ зокрема переживуть складні часи і повернутися до зростання.

2014 був найважчим для нас періодом. Практично весь бізнес зупинився через невпевненість в завтрашньому дні, нестабільну ситуацію в країні. Кількість гостей скоротилася, заповнюваність готелів різко впала.

Ми ніколи не сумнівалися, що Україна, і Київ зокрема, переживуть складні часи і повернуться до зростання

Але ми відразу сказали своїй команді: ми не йдемо з України, цей ринок був, є і буде для нас в пріоритеті. Просто потрібно перечекати. Працювати, як і працювали, не знижуючи стандартів і не розслабляючись.

Ми розуміли, що це закономірна крива: за спадом завжди йде підйом. Зміняться стандарти життя, покращиться соціальний і бізнес клімат. І тоді все стане на свої місця. Так і сталося. Уже зараз відчуваємо, як наш гість реагує на зростання економіки і стабілізацію ситуації в країні. І готові до нового напливу туристів в Україну.

— Коли ринок знаходиться в ослабленому стані, отельеру доводиться найбільше боротися за гостя. Як вам це вдається?

Булте: — Якщо коротко, то є два способи — високий рівень сервісу і філософія нашої компанії. Гарантія якості — одна з причин, чому люди приїжджають в Radisson Blu або в Park Inn by Radisson. Ми зацікавлені в тому, щоб гість залишився задоволеним перебуванням в наших готелях і захотів повернутися ще.

Другий момент — це наша філософія та корпоративні принципи. Головна її думка звучить так: "Yes, I can" – "Так, я можу". Тим самим ми зобов'язуємося надати гостю найкращий сервіс, гарантію якості, зручне і комфортне середовище для перебування.

Все це створюється за допомогою зусиль великої команди, яка відчуває себе одним цілим. Це питання спільного бачення стратегії не тільки менеджментом, але й кожним без винятку співробітником.

— Як з'явилася ідея привести в Київ популярний у всьому світі демократичний бренд Park Inn by Radisson?

Булте: — У Києві дуже багато п'ятизіркових готелів, як міжнародних операторів, так і українських.

Але тут практично немає міжнародних готелів середнього рівня з якісним сервісом, дружелюбним і комфортним середовищем, цікавим дизайном і всією необхідною інфраструктурою. Далеко не кожен турист хоче або може собі дозволити зупинитися в п'ятизірковому готелі. Але й жертвувати комфортом вони не готові.


Юріс Зудовс
Юріс Зудовс Фото:

До розмови долучається генеральний менеджер нового готелю Park Inn by Radisson Kyiv Troyitska Юріс Зудовс.

Зудовс: — Абсолютно вірно. До того ж задавати тон тенденціям і трендам в готельній індустрії зараз взялося молоде покоління — ті, кого прийнято називати міленіалами. Для них вкрай важлива доступність і можливість вибору. Ці люди цінують відсутність умовних кордонів. Вони віддають перевагу невимушеній атмосфері в лаунж-барі або креативному просторі з усією необхідною технікою, на противагу роботі в чотирьох стінах номера. Вони шукають місце, яке не буде заганяти в рамки, сприяє розслабленню, коли потрібно, і в той же час підвищує продуктивність і працездатність. Все це ми можемо запропонувати гостям Park Inn by Radisson.

— Тобто, ваш гість — це молоді прогресивні люди, які цінують комфорт і невимушеність?

Зудовс: — І так, і ні. Ми відкриті для всіх гостей, яким важлива легкість і різноманітність. Наш корпоративний слоган звучить так: "Додавати фарби в життя". Park Inn by Radisson — непересічні, сучасні готелі. Їх головна відмінність — легкість, простота, яскраві акценти в інтер'єрі, а також наявність під рукою всього необхідного для комфортного проживання.

Булте: — Мені здається, гості, які вибирають Park Inn, можуть бути постояльцями Radisson Blu і навпаки. Новий готель буде абсолютно ідентичним за рівнем сервісу і якості, як і інші наші об'єкти. Тут так само обрана оптимальна локація — в самому центрі столиці, біля стадіону Олімпійський.

Єдина відмінність Park Inn by Radisson — у нього дещо інша інфраструктура готелю. Вона розрахована на клієнта із середнім бюджетом, який може обійтися без другого і навіть третього ресторану на території готелю, але при цьому цінує комфорт, якість і високий рівень сервісу.

— Розкажіть детальніше про новий об'єкт. Чого варто очікувати постояльцям Park Inn by Radisson Kyiv Troyitska?

Зудовс: — У нас буде 196 номерів. 152 — стандартні номери, 35 — superior-номерів, 7 — напівлюкс-номерів. А також два номери для людей з інвалідністю. В кожному номері є індивідуальний клімат-контроль — людина сама регулює оптимальну температуру, сейфи, міні-бари і телевізори з міжнародними каналами.

Ми постаралися врахувати всі основні потреби сучасного мандрівника. В готелі 6 добре облаштованих переговорних кімнат з природним денним освітленням, дошкою для брейнстормінгу й необхідною технікою. Гості можуть користуватися тренажерним залом, є бізнес-центр, де можна попрацювати за комп'ютером, перевірити пошту.

Лаунж-бар і ресторан — для сніданків, а також обідів і вечерь наших гостей. В майбутньому з'явиться простора тераса, де буде ще один окремий ресторан.

— А в чому основні конкурентні переваги нового готелю?

Зудовс: — Мені здається, це сукупність трьох основних моментів — сам бренд готелів Park Inn by Radisson як гарантія якості, вдале місце розташування в самому центрі Києва, а також цінова політика готелю.

Park Inn by Radisson — готель, де живе щастя. Саме так звучить ще один наш слоган. Це ще одна гарантія того, що команда постарається зробити все залежне від нас, щоб перебування гостя в готелі було комфортним.

Park Inn by Radisson — готель, де живе щастя

— Ви згадали про два номери для людей з інвалідністю в Park Inn by Radisson Kyiv Troyitska. Як з'явилася ідея їх створити?

Зудовс: — Програма "Відповідальний бізнес" — одна зі складових готелів нашої мережі. "Think people — Think community — Think planet" — ось її основа. Це турбота про довкілля — зниження енерговитрат, економія води, акції збереження природних ресурсів, а також прибирання парків та інше.

Турбота про людей — бути доступним для всіх без винятку. Створити для гостей готелю комфортне середовище проживання, вгадувати їх найменші побажання і намагатися їх реалізувати.

Мислити разом — це та наша філософія "Так, я можу". Метод мислення всієї команди і відповідальність за якість сервісу.

— Останнє запитання: на які деталі ви порадите звертати увагу, щоб оцінити справжній клас готелю?

Зудовс: — Потрібно розуміти, що у кожного туриста або бізнес-гостя є свій перевірений метод вибору готелю. Велика частина орієнтується на зірковість об'єкта. Цього року, до речі, всі готелі в Україні повинні пройти обов'язкову сертифікацію. Однак варто враховувати, що в світі немає єдиної сертифікації. Тому краще вивчити вимоги і наповнюваність готелю відповідно до зірковості в країні, куди прямуєте.

Ще один момент — запорука якості. При цьому показник — участь готелю в якійсь міжнародній мережі або якщо готель є її частиною. Можна заздалегідь на корпоративних сайтах ознайомитися з переліком послуг, корпоративними цінностями і зробити свій вибір.

І останнє, але важливе, — відгуки гостей. Зараз повно сайтів, де можна почитати думку постояльців про готелі, якість сервісу, дизайні, наповнюваність номерів та інше. Але знову-таки варто розуміти, що середня оцінка не завжди об'єктивна. Все-таки це перш за все суб'єктивна думка людини. Тому потрібно вміти читати між рядків, зважувати і вибирати оптимальний варіант, з огляду на ваші уподобання і побажання.

Park Inn by Radisson — непересічні, сучасні готелі.

Їх головна відмінність — легкість, простота, яскраві акценти в інтер'єрі, а також наявність під рукою всього необхідного для комфортного проживання.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X