Мережа EVA у 2020 році відкриє 180 магазинів та власну кур'єрську службу
У 2019 році компанія РУШ інвестувала близько 400 млн грн у розвиток і розширення мережі магазинів EVA.
Компанія РУШ, якій належить лінія магазинів EVA, у 2019 році інвестувала в розвиток мережі близько 400 млн грн та планує відкрити 180 магазинів у 2020 року на додаток до 970 станом на кінець 2019-го. Про це заявила виконавча директорка лінії магазинів EVA Ольга Шевченко в інтерв'ю виданню Investory News.
«У 2019 році наші інвестиції в розвиток мережі склали близько 200 млн грн, така ж сума була витрачена на логістику і e-commerce. Для порівняння, за 2016−2018 роках загальна сума інвестицій склала 800 млн грн. Основним напрямком інвестування у 2020 році буде розвиток інформаційних технологій, e-commerce та логістики», — сказала Шевченко.
В планах мережі - розширитися до 970 магазинів до кінця поточного року та відкрити 180 магазинів протягом наступного. За словами Шевченко, нові магазини будуть зосереджені у західних регіонах України.
У 2020 році лінія магазинів EVA також планує запустити власну службу кур'єрської доставки. Першим містом, де з’явиться служба, буде Київ. За словами Шевченко, концепція доставки EVA буде відрізнятися від Glovo чи Uber. Товар буде доставлятися безпосередньо зі складу, а не з магазинів. Таким чином, мережа зможе запропонувати покупцям ширший вибір товарів.
EVA також планує збільшити кількість пілотних точок видачі товарів, що замовлені через сайт. «Наразі їх вже 43, а наступного року буде ще більше. Зараз такі пункти є в Києві, Дніпрі й Одесі, а далі будемо активно розширюватись у столиці та інших містах, у тому числі й у маленьких. Це дуже зручно для покупця, тому це пріоритет для нас на наступний рік», — розповіла Шевченко.
Також, компанія запустила у тестовому режимі новий формат магазинів для жінок під робочою назвою EVA Beauty.
«Нові магазини займуть нішу косметичної та парфумерної продукції і стануть майданчиком для творчих експериментів у сфері б’юті-індустрії. Перший пілотний магазин з’явиться вже в грудні у місті Дніпро, а наступного року такі магазини можуть з’явитися у Києві та інших містах. В цілому у 2020 році планується відкрити 5 магазинів нового формату», — повідомили у компанії.
За словами Ольги Шевченко, це не буде ніша Brocard чи Бомонд. «Ці мережі працюють для преміального покупця, а ми залишаємось у своєму сегменті - працюємо для жінок середнього достатку».