Знижки 50−90%. Які розпродажі влаштують магазини після карантину

2 квітня 2020, 09:30
НВ Преміум

Непродовольчі магазини не змогли розпродати весняні колекції через карантин. Ритейлерам доведеться влітку влаштувати розпродаж із великими знижками.

Карантин можуть продовжити ще, як мінімум, до 15 травня, заявив глава МВС Арсен Аваков. Це повідомлення сильно засмутило топ-менеджмент торговельних центрів і непродовольчих магазинів, які не працюють з 11 березня. Більшість ТРЦ в цей період звільняють магазини від орендної плати і просять компенсувати тільки витрати на обслуговування приміщень. Роздріб вперше після 2014 року може надати покупцям значні знижки — аж до 90% на весняну колекцію відразу ж після завершення карантину. При цьому магазини вже несуть прямі збитки на утриманні закритих приміщень, незважаючи на звільнення від орендної плати.

Відео дня

Споживчі настрої зіпсувалися

В цьому році ритейлери розраховували на непоганий прибуток, який мав вирости на 10−15% у порівнянні з минулим роком. Свої прогнози більшість власників магазинів робили за результатами успішного минулого року. У 2019, за даними Державної служби статистики, роздрібний товарообіг зріс на 19% і склав 795 млрд грн. Але результати роботи року виявилися гіршими, ніж прогнозували аналітики. «Ми тільки привезли товари нової колекції, і почалися проблеми. Спочатку стала падати гривня і покупці вирішили, що не такі вже й погані їх минулорічні штани і черевики, а потім — 11 березня і зовсім все закрили», — розповідає НВ Бізнес директор торгової мережі, що побажав залишитися неназваним. А коли магазини відкриють — на вішалки потрібно вивішувати вже товари літньої колекції.

Багато ритейлерів спробували зробити ставку на онлайн-торгівлю. «Замовлення через інтернет зараз дійсно виросли на 15−20% у порівнянні з докарантинним періодом. Але їх частка все одно відносно невелика і складає до 10% в структурі продажів», — визнає генеральний директор Arber Group Вадим Золотаревский. Існує пряма взаємозалежність між продажами в магазинах і в on-line — ці два канали доповнюють один одного, розповідає виконавчий директор мережі ювелірних магазинів Sova Степан Слинчук. «Тому закриття торгових точок негативно відбилося на продажах інтернет магазину, динаміка приросту сповільнилася», — говорить він. І додає, що покупка ювелірної прикраси on-line поки не стала повсякденним явищем.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X