Коли Пекін вирішив не рятувати. Китайський забудовник Evergrande продав два бізнес-джети, щоб знайти гроші для виплати боргів — WSJ
Великий китайський девелопер Evergrande почав розпродаж бізнес-джетів, щоби розплатитися з боргами.
Китайський забудовник China Evergrande Group, який перебуває на межі банкрутства, минулого місяця продав два своїх бізнес-джети за більш ніж $50 млн, що дозволило компанії запобігти дефолту за своїм боргом у доларах США.
Про це пише The Wall Street Journal із посиланням на джерела, знайомі з цим питанням.
Як пише видання, обидва літаки купили американські інвестори в авіабудування. Угоди були закриті в жовтні, того ж місяця Evergrande розплатилася за двома простроченими купонними облігаціями незадовго до закінчення 30-денних пільгових періодів за ними.
За даними співрозмовників видання, донедавна Evergrande володіла щонайменше чотирма літаками і замовила ще один.
Зазначається, що коли компанія мала хороші часи, засновник Evergrande Хуей Ка Янь витрачав гроші на розкішні літаки, які він і топ-менеджери компанії використовували для польотів по всьому світу.
Як пише WSJ, зараз компанія шукає покупця на широкофюзеляжний літак Airbus ACJ330. За це судно кілька років тому Evergrande заплатила понад $220 млн. Наразі цей літак знаходиться у міжнародному аеропорту Гонконгу.
Один із літаків купила компанія Earth Air. У компанії підтвердили факт правочину, але відмовилися розкривати її умови. Друге судно за приблизно $15 млн купила каліфорнійська Aviation Sales Associates.
Раніше повідомлялося, що влада Китаю вимагає від засновника Evergrande Хуей Ка Яна використовувати особисті кошти для погашення боргів забудовника.
Нагадаємо, що в середині вересня проблеми китайського забудовника Evergrande призвели до падіння фінансових ринків. На ситуацію з китайським забудовником відреагували не лише фондові ринки, а й курс біткоїну.
У середині жовтня Evergrande сплатив відсотки облігацій на $83,5 млн за кілька днів до терміну, після якого міг бути оголошений формальний дефолт компанії.
Evergrande – другий за величиною забудовник у Китаї. Його сукупний борг перевищує $300 млрд.