Слідами Rozetka. Український онлайн-маркетплейс Kasta запускає власний бренд одягу
Великий маркетплейс Kasta запускає свій бренд одягу, орієнтований на молодь.
Український маркетплейс Kasta.ua запускає власний мас-маркет бренду одягу Kasta.design. Про це йдеться у повідомленні компанії.
«Продаючи одяг вже 12 років, ми накопичили таку базу знань, що дозволяє нам, та й у принципі, робить логічним — запустити свою колекцію одягу», — зазначив СЕО та засновник Kasta, Андрій Логвин.
Він зазначив, що власний бренд одягу Kasta буде більше орієнтований на молодіжну аудиторію, а цінова політика колекцій буде «більш ніж доступна».
Зазначається, що асортимент бренду охоплює базові чоловічі та жіночі моделі та моделі унісекс, луки від інфлюенсерів, тематичні дропи та колаборації з українськими модними дизайнерами.
Kasta.design випускатиме одяг у лінійках BASIC, TREND та CHIC. Зазначається, що ціни на базовий одяг починаються від 199 гривень.
Нагадаємо, що у жовтні 2020 року великий український онлайн-ритейлер Rozetka розпочав продаж техніки під власним брендом.