Kasta.ua, Omnicore і Хорошоп запустили програму створення онлайн-магазинів для ритейлерів у скруті

6 квітня 2020, 21:50

У зв’язку з введенням карантину в Україні працює близько 2% ритейлу. Посткризове падіння галузі може досягти 70%

Онлайн-магазин одягу Kasta.ua спільно з міжнародним виробником ПО Omnicore і платформою зі створення онлайн-магазинів Хорошоп запускають проект для брендів з виходу в онлайн.

Відео дня

Закриття на карантин ТРЦ і дрібних роздрібних магазинів призвело до того, що продавці багатьох категорій товарів позбулися основного каналу збуту.

Як говориться в спільному повідомленні компаній-ініціаторів, проект пропонує брендам створення сайту і наповнення його контентом, налаштування додаткових сервісів, маркетингові послуги і розміщення товарів на маркетплейсах і онлайн доступ до доставки. Зазначається, що проект навить співробітників працювати в онлайн-магазині. В рамках проекту творці обіцяють завершити онлайн-магазин за сім днів.

Як раніше розповіла журналу НВ директор Української торгової гільдії Євгенія Локтіонова, після введення карантину в Україні працює 2% від всього рітейлу. Перш за все йдеться про продуктові, магазини побутової хімії і товарів для тварин, а також аптеки. Якщо карантин буде продовжено, то падіння продажів становитиме до 70%.

В ситуації коли весняна і літня колекції відшивалися без урахування карантину та економічної кризи, після виходу з карантину багатьом магазинам доведеться робити знижки в 50−70%, а в деяких випадках і до 90%, розповів в коментарі НВ Бізнес директор одного з магазинів.

Крім того, в коментарі НВ Бізнес гендиректор Arber Group Вадим Золотаревський, повідомив, що в період карантину онлайн-замовлення дійсно зросли на 15−20%. При цьому їх частка в структурі продажів залишається невеликою і становить до 10%.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X