JYSK стало тісно. Конкурент IKEA почне працювати з бізнес-клієнтами та держзакупівлями
Компанія Юск Україна, що розвиває в Україні мережу магазинів меблів та товарів для дому JYSK датської групи компаній Jysk Group, планує розвивати в Україні b2b сегмент.
Про це заявив виконавчий директор JYSK Євген Іваниця, повідомляє Інтерфакс-Україна.
«Успіх b2b напрямку компанії у європейських країнах дає надію і щодо українського ринку. Саме тому JYSK в Україні анонсує відкриття позиції Sales Manager b2b вже скоро. b2b Sales Manager відповідатиме за зміцнення позицій JYSK як надійного партнера у сфері приватних та державних закупівель», — написав він у LinkedIn.
На думку Іваниці, такий напрямок для компанії є логічним з огляду на розвиток ринку HoReCa (готелі, ресторани, кафе) та сфери послуг в Україні, незважаючи на пандемію.
«Після новорічних свят перейдемо ближче до справи», — уточнив Іваниця.
Мережа JYSK почала розвиватися в Україні як b2c бізнес у 2004 році. Станом на 30 листопада 2021 року вона представлена 82 магазинами та інтернет-магазином.
На міжнародному ринку мережа JYSK налічує понад 2,9 тис. магазинів у 51 країні, переважно у Європі.
Раніше JYSK заявляла про плани відкрити в Україні щонайменше 100 магазинів до 2023 року.