Яндекс.Маркет переводить українські інтернет-магазини на абонплату
За внутрішнім курсом Яндекса 1 у.е. – 10 грн без ПДВ. Тобто абонплата становитиме 50 грн.
У компанії посилаються на складну економічну ситуацію в країні, яка позначатися на можливостях інтернет-магазинів. Багато продавців урізають свої витрати на рекламу і просування.
Зараз інтернет-магазини компанії платять за переходи користувачів за принципом аукціону за ціною від 1 грн/перехід без ПДВ. У середньому, витрати магазинів складають від 5 до 30 тис./місяць.
В Яндекс.Україна очікують приплив нових клієнтів.
На даний момент в системі Яндекс.Маркет зареєстровано близько 800 українських інтернет-магазинів.