IKEA підбила підсумки року роботи в Україні. Що найчастіше купували українці і який середній чек в онлайн і офлайн-магазинах

14 травня 2021, 11:31

Шведський ритейлер IKEA підбив підсумки першого року роботи в Україні. Що найчастіше купували українці і скільки відвідувачів у онлайн-магазину за рік.

Найбільший в світі ритейлер меблів і товарів для дому IKEA відзвітував за підсумками першого року роботи в Україні.

За підсумками року роботи IKEA опрацювала понад 148 000 замовлень в онлайн-магазині і понад 8000 - безпосередньо в фізичному магазині в Києві. Станом на кінець квітня цього року сайт рітейлера відвідало понад 2,5 млн українців.

Відео дня

Фізичний магазин рітейлера в ТРЦ Blockbuster Mall з моменту відкриття відвідало понад 397 000 покупців - це майже дорівнює населенню Вінниці.

«Хочу підкреслити, що український ринок є дуже важливим для IKEA, і ми прагнемо розширювати на ньому свою діяльність», - зазначив керівник IKEA в Україні Флоріан Мелло.

У компанії відзначають, що результати діяльності IKEA в Україні перевершили найоптимістичніші очікування.

В онлайн-магазині найпопулярнішими товарами стали коробки для зберігання PARKLA, вішалки SPRUTTIG і герметичні пакети ISTAD. Середній чек в онлайн-магазині склав 3, 4 тис. Грн.

У фізичному магазині IKEA українці найчастіше купували вішалки SPRUTTIG, тарілки OFTAST (Білі, 25 см) і бамбукові підставки для мобільного телефону / планшета BERGENES. Середній чек в оффлайн-магазині склав 890 грн.

Нагадаємо, що онлайн-магазин IKEA в Україні відкрився 14 травня минулого року - під кінець жорсткого карантину. Перший фізичний магазин рітейлера відкрився в ТРЦ Blockbuster Mall в лютому цього року. На відкритті девелопер Вагіф Алієв заявив, що другий магазин шведського рітейлера з'явиться восени 2021 року в торгово-розважальному центрі Ocean Mall, який відкриється поруч з ТРЦ Ocean Plaza.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X