Зміна формату. H&M планує перетворити частину магазинів в хаби для онлайн-торгівлі - FT

3 лютого 2020, 12:17

Після зміни керівництва H & M вирішив змінити формат своїх магазинів.

Мережа магазинів одягу H & M планує трансформувати частину своїх магазинів в логістичні хаби для онлайн-торгівлі, пише Financial Times.

«Ми думаємо, що роль магазинів зміниться. Ми можемо використовувати наші магазини ще краще в якості логістичних центрів для доставки, самовивозу і повернення (замовлень — ред.) «, — зазначив СЕО та майбутній основний власник H&M Карл Юхан Перссон.

Відео дня

Цього року мережа H & M виросте всього на 25 магазинів — найменша кількість за останні десятиліття. Компанія планує відкрити 200 нових точок на ринках, що розвиваються і закрити близько 175 магазинів в Європі і Північній Америці.

За останні десять років H & M вклав в розвиток оффлайн-магазинів більше ніж конкуренти з Zara, але поступилися іспанській компанії статус найбільшого рітейлера.

Нагадаємо, що недавно H&M оголосив про плани змінити керівництво компанії — основний власник холдингу H&M Стефан Перссон передає компанію своєму синові Карлу Юхану Перссон, який на даний момент обіймає посаду СЕО. Новим гендиректором H&M вперше стане жінка — Хелена Хельмерссон.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X