Кількість магазинів теж зросла. H&M наростив виручку в Україні в півтора раза
За літо шведський ритейлер H&M збільшив виручку в Україні на 59% в гривні.
Шведський ритейлер H&M збільшив виручку в своїх українських магазинах на 59% в гривні за підсумками третього фінансового кварталу (1 червня — 31 серпня). Про це з посиланням на звіт компанії повідомляє Інтерфакс-Україна.
За підсумками кварталу продажу H&M в Україні склали 86 млн шведських крон ($ 9,65 млн), що в 1,5 рази більше, ніж за такий же період минулого року. Тоді продажі ритейлера склали 56 млн шведських крон, або $ 6,28 млн. Таким чином, зростання в шведських кронах становить 54%, а в гривні - 59%.
За цей період компанія відкрила ще два магазини в Україні, розширивши таким чином мережу до п’яти об'єктів. Всі магазини ритейлера поки розташовані в Києві.
Всього з початку року H&M збільшив виручку на 10% - до 156 млн шведських крон (142 млн шведських крон за 9 міс. 2019 року). У гривні продажі зросли на 5%.
У лютому Financial Times писав, що H&M планує трансформувати частину своїх магазинів в логістичні хаби для онлайн-торгівлі. За рік ритейлер планував відкрити всього на 25 нових магазинів — найменша кількість за останні десятиліття.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.