H&M задумався про запуск в Україні онлайн та стріт-рітейл магазинів

17 серпня 2018, 17:32

Шведський міжнародний ритейлер H&M розглядає можливість відкриття магазинів в Україні в стріт-ритейлі та в онлайні.

Про це заявив гендиректор H&M Фредріка Олссона, передає Інтерфакс-Україна.

"Ключова вимога до локації магазинів, як говорив наш засновник - бути там, де покупці ходять з сумками для покупок... Є ще багато привабливих локацій і, можливо, в один день ми також відкриємо магазин на Хрещатику", - сказав Олссон.

Відео дня

Крім того, компанія також розробляє власний онлайн-магазин, проте терміни його запуску поки невідомі. "Ми інвестуємо в створення інтернет-магазину. Ми зробимо це настільки швидко, наскільки зможемо, але першим кроком має стати відкриття нашого (офлайнового - ред.) магазину, і тільки після цього ми зможемо дізнатися більше про цей ринок, про покупців", - пояснила генеральний директор H&M в Україні Домінік Фантачіно.

За словами гендиректора рітейлера, H&M оптимістично оцінює перспективи розвитку мережі в Україні. "Завжди складно сказати, чи правильний це момент для виходу на ринок. Ми спостерігали за Україною, і ваша економіка останні 2,5 року зростає. Їздячи сьогодні вранці Києвом, я бачив багато модних людей. Є інтерес до моди, економіка і середній клас ростуть. Ми впевнені, що Україна і H M в Україні чекає багато успішних років попереду", - зазначив Олссон.

У той же час H&M поки не планує виводити на український ринок інші бренди групи.

"Це дуже конкурентний ринок. Але ми починаємо з H&M, придивляємося, вивчаємо ринок", - пояснив він.

Інвестиції у вихід на український ринок компанія не розголошує.

Нагадаємо, що офіційне відкриття першого магазину H&M - в ТРЦ Lavina Mall - відбудеться 18 серпня. Також шведський рітейлер відкриє другий магазин в Києві в жовтні в ТРЦ Sky Mall.


Шведська Hennes&Mauritz AB (розвиває мережу H&M) - заснована в Швеції в 1947 році, одна з найбільших торгових компаній у світі. За даними ритейлера, зараз він керує мережею із 47 онлайн-платформ і понад 4,7 тис. магазинів на 69 міжнародних ринках, включаючи франчайзингові. Кількість працівників становить понад 171 тис. осіб.

Крім H&M в групу компанії входять такі бренди COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, Other Stories і H&M Home, а також ARKET.

За даними компанії, в 2017 році продажі компанії становили 232 млрд шведських крон.

За даними дослідження компанії GfK Ukraine, лідерами серед міжнародних мереж, яких не вистачає українцям, виявилися магазини товарів для дому IKEA (46,8% тих, хто проголосував) і одягу H&M (39,4%).

Показати ще новини
Радіо NV
X