І зумери, і бумери. Під час пандемії 73% українців стали частіше здійснювати покупки онлайн — дослідження Google

4 жовтня 2021, 18:18

За час пандемії українці стали значно частіше шукати і купувати речі онлайн і не планують залишати цю звичку. Тренд зачепив як представників покоління Z, так і більш вікових користувачів.

За час пандемії 73% стали частіше купувати товари в інтернеті і планують залишити цю звичку і після завершення пандемії. Про це йдеться в результатах дослідження українського офісу Google Smart Shopper 2021.

Відео дня

Кількість онлайн-покупок зросла у всіх вікових категоріях, проте особливо помітно у покоління Z (18-24) - до 43%, і в групі від 45 до 54 років - теж до 43%.

Як відзначають автори дослідження, основні тригери покупок розрізняються залежно від категорій. Так, при покупці товарів споживчої електроніки користувачі найчастіше хочуть придбати щось нове, в категорії Дім і сад в основному шукають заміну вже наявним речам, а в категорії товарів Мода зростає обсяг спонтанних покупок.

Також за даними Smart Shopper 2021, за період пандемії зросла частка мобільних покупок. Найбільше українці стали використовувати мобільні пристрої для покупки товарів споживчої електроніки (40%) і товарів з категорії Мода (46%).

Також зріс пошук з мобільних пристроїв в порівнянні з 2019 роком. Так, у 2021 році 73% українців використовували смартфон для пошуку інформації про товар.

Відзначається, що частка офлайн-покупок продовжує скорочуватися. На думку авторів дослідження, роздрібним продавцям і брендам важливо зосередитися на правильній організації електронної комерції / омніканальності, щоб продовжувати залучати споживачів і після кризи.

Дослідження проведено на замовлення компанії Google в червні 2021 року шляхом онлайн-опитування, вибірка - 1576 осіб. Опитування було проведено за допомогою програмного забезпечення Qualtrics.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X