Fozzy Group збільшила обіг продуктових мереж на 26%
Протягом року Fozzy Group відкрила 25 магазинів
Обіг продуктових мереж роздрібного напряму
групи Fozzy у 2018 році склав 78,8 млрд грн, що на 26% більше, ніж у 2017
році. У підсумку ТОВ Сільпо-Фуд входить у топ-3 найбільших платників податків
України серед підприємств роздрібної торгівлі у 2018 році за даними Державної фіскальної служби. Про це повідомили
у прес-службі компанії.
Впродовж року було відкрито 25 магазинів,
серед яких 7 нових Сільпо у 5 містах України,
12 нових Фора та 6 дискаунтерів Thrash!. Загальна кількість
магазинів Fozzy Group на початок 2019 року становила 686, йдеться у
повідомленні.
У листопаді 2018 року до Fozzy Group
приєдналися два нові ресторанні проекти: кубинський ресторан і ескондідо
бар Escobar та заклад Who&Why drinkery.
Станом на 1 січня 2019 року загальна площа
магазинів Group складала більше ніж 1 млн кв. м. Кількість працівників Fozzy Group – понад 50 тис. осіб.
Раніше повідомлялося, що власники Сільпо зібралися залучити майже 2 млрд грн на розвиток мережі.