Новий канал продажів. EVA створює мережу вендінгових автоматів

10 грудня 2020, 14:30

Перші три автомати з продажу колгот по ТМ Viv’en Petty відкрилися в трьох ТРЦ. EVA тестує новий формат

Компанія Руш (лінія магазинів EVA) встановила три вендінгових апарати з продажу колгот і шкарпеток під ТМ Viv’en Petty. Вони розташовані в київських ТЦ Піраміда і Retroville та дніпровському Каравані. Про це під час zoom-прес-конференції повідомила директор департаменту власних торгових марок (ВТМ) лінії магазинів EVA Галина Ободець, передає журналіст НВ Бізнес.

Відео дня

«Ми тестуємо новий формат торгівлі. Рішення про масштабування бізнесу буде прийнято весною наступного року за результатами роботи в цьому сезоні «, — каже Галина Ободец. Перші автомати — орендовані, але в перспективі компанія може купувати власне обладнання. Купівля кожного такого апарату може обійтися в 3 тис. євро, термін окупності - до двох років. Рітейлер також розглядає можливість встановлювати вендингові апарати з продажу косметичних товарів.

В Україні через вендингові апарати в основному продаються продукти харчування і напої. Непродовольчі групи товарів, наприклад, елітна парфумерія, туш або тіні масово продаються через автомати в Китаї. В Україні ця тенденція тільки починається.

Ціни на колготи в апаратах і в магазинах — ідентичні, каже бренд-менеджер ВТМ лінії магазинів EVA Анна Гороховик. «Автомати торгівельні встановлюється в тих торгових центрах, де немає наших магазинів», — говорить вона. У наступному році компанія готова встановити ще 10 апаратів в тому випадку, якщо результати роботи існуючих виявляться прийнятними.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X