Плани. Eva збільшує частку private label

6 лютого 2020, 12:01

Понад 30% товарів мережі припадають на продукцію під власною торговою маркою (private label)

Частка товарів під власною торговою маркою в мережі магазинів з продажу парфумерії та косметики Eva (розвиває компанія Руш) в минулому році зросла з 29% до 31%. Про це НВ Бізнес розповіла директор департаменту ВТМ мережі Eva Галина Ободец. «У цьому році плануємо розширювати лінійку і збільшити частку товарів під власними торговими марками на 1−2%», — говорить вона.

Відео дня

Розвитком private label займаються всі мережі в Україні. Рітейлери самі займаються розробкою власної ТМ, дизайном упаковки і розміщують замовлення на фабриках, каже Галина Ободец.

«Нам вигідно розширювати асортимент private label, оскільки на цих групах товарів встановлюється непогана маржа, багато клієнтів приходять в магазини як раз за продукцією private label», — говорить вона.

Показати ще новини
Радіо НВ
X