Даринок змінює концепцію і головного орендаря

16 грудня 2019, 15:00

Даринок репозиціонує зону фуд-корту, відкриє коворкінг і приверне Сільпо як якірного продуктового орендаря.

Маркет-мол Даринок здійснює масштабну реконцепцію, спрямовану на залучення аудиторії міленіалів і значне підвищення конкурентоспроможності об'єкта, повідомили в компанії.

Відео дня

«На 2020 рік заплановано ряд концептуальних змін. По-перше, в середині маркет-молу буде репозиціонована зона фуд-корту, загальна площа якої складе 1477 кв. м. По-друге, відбудеться відкриття нового коворкінгу Platforma Office Club від Coworking Platforma. Простір буде розташовано на 3 поверсі в 3Д корпусі і охопить площу в 3700 кв. м. (800 посадочних місць)», — сказано в повідомленні.

Також одним із пріоритетних напрямків розвитку Даринку в компанії назвали розширення пулу орендарів за рахунок «всесвітньо відомих міжнародних гравців» і створення нової зони розваг для дітей загальною площею 1700 кв. м.

«Перший крок в реалізації нової стратегії маркет-молу — зміна продуктового якоря. Ним став лідер українського ринку роздрібної торгівлі - Сільпо. Загальна площа нового супермаркету складе 3000 кв. м., з яких 1650,6 кв. м. — площа торгового залу» , — відзначили в Даринку.

Там очікують, що залучення Сільпо допоможе додатково збільшити трафік відвідувачів на понад 5%. Офіційне відкриття магазину відбудеться 21 грудня, і він стане вже 16-м дизайнерським об'єктом мережі Сільпо в Києві.

Трафік відвідувачів маркет-молу Даринок становить понад 11 млн осіб на рік. Показник вакантності по об'єкту становить менше 1%. Кількість орендарів — 3,5 тис. суб'єктів. Торгова площа комплексу — 43,5 тис. кв. м., загальна — 68 тис. кв. м.

Показати ще новини
Радіо НВ
X