Даринок прозвітував про зростання відвідуваності до 11,6 млн осіб і оголосив плани на рік
2022 року Даринок планує інвестувати 30 млн грн на оновлення чинних об'єктів.
За підсумками 2021 року столичний маркет-мол Даринок відвідало 11,6 млн осіб, що на 12% більше, ніж роком раніше. Про це йдеться у повідомленні компанії.
Серед орендарів Даринка минулого року з'явилися бренди Арбер, Klaros, Fromus, Trend, Farmacia, Billerbek, Blest Kids, Snite, Стіл та Стілець, лаборатрія Мед Лаб, Флай Парк. Відсоток вакантності знизився з 5% до 2%.
Серед головних досягнень минулого року у Даринці називають відкриття у березні на другому поверсі маркет-молу дитячого розважального комплексу Fly Park, загальною площею 2 200 кв.м.
До новорічних свят Даринок спільно з Арт-заводом Платформа відкрив ковзанку, загальною площею 1200 кв.м.
У 2022 році Даринок планує відкриття фудкорту на вулиці загальною площею 2905 кв.м. На фудкорті планують пропонувати до 10 різних кухонь (Ізраїль, Італія, Азія, Європа, Мексика, Америка). Також там будуть облаштовані бари, двоповерхова зона посадки та окрема івент-зона.
Також маркет-молл планує направити понад 30 млн. грн. інвестицій на оновлення існуючих об'єктів. Нинішнього року Даринок планує наростити трафік на 10%, а в наступні 5 років — на 30%.
Як повідомлялося, влада Києва дозволила компанії Алієва побудувати ТРЦ на Петрівці.
Маркет-молл Даринок - торговий об'єкт, що є симбіозом торгового центру і традиційного ринку. Кількість орендарів – 3000 суб'єктів. На площі 68 000 кв. м. розташовані зали одягу, аксесуарів та взуття, весільна галерея, 2 поверхи меблів та дитячих товарів, сектор виробів зі шкіри та хутра.