Чорна п’ятниця. Що українці зазвичай купують на розпродажі і які корективи внесла криза поставок
Цього року Чорна п’ятниця пройде в умовах світового дефіциту смартфонів, телевізорів, ноутбуків та інших товарів, які мають великий попит.
Про це у своїй колонці для НВ Бізнес пише голова ради директорів ДК АЛЛО Дмитро Деревицький.
За його словами, цього року в українських рітейлерів рекордно низька оборотність товару через недопостачання, у деяких — вдвічі нижча від звичайного року.
«Незважаючи на ранню закупівлю, багато в чому вирішення ситуації залежить від вендорських постачань у країну: часто Україна не є пріоритетним ринком для постачальників, через що товари постачаються з величезними затримками», — зазначає Деревицький.
При цьому саме смартфони, телевізори та побутова техніка є популярними категоріями товарів в Україні під час розпродажів на Чорну п'ятницю. І, як зазначає Деревицький, цього року ситуація кардинально не зміниться.
« Вони ( Покупці — ред.) орієнтуються не на відсоток знижки, а на її розмір у грошовому еквіваленті — клієнти обиратимуть товари з максимальною знижкою у гривнях. Тому, очікувано, зростатимуть продажі категорій із високою вартістю. Але що точно зміниться – цих товарів вистачить не всім», – пише автор стовпчика.
Деревицький наголосив, що серед товарів " чорної п'ятниці" буде критично мало електроніки, а багато моделей можуть залишитися без знижок.
У той же час, у категоріях одягу, косметики та парфумерії та багатьох інших знижки збережуться і можуть досягати 80%.
Повну версію колонки Економіка Чорної п'ятниці. Що стоїть за акцією та чи дістануться українцям знижки можна почитати за посиланням.