Найбільший український онлайн-ритейлер розкрив дані про покупки українців у Чорну п’ятницю

22 листопада 2021, 07:43
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Що українці купують у Чорну п’ятницю — дані найбільшого онлайн-ритейлера (Фото:StockSnap / Pixabay)

Що українці купують у Чорну п’ятницю — дані найбільшого онлайн-ритейлера (Фото:StockSnap / Pixabay)

Скільки українці витратили на Чорну п’ятницю минулого року і який товар найчастіше стає найдорожчою покупкою на Rozetka у розпродаж.

За даними найбільшого українського онлайн-ритейлера, тогорічної Чорної п’ятниці кожен покупець придбав у середньому 1,59 товарів, а середня вартість одного кошика склала трохи понад 1500 грн.

Відео дня

Про це НВ Бізнес повідомили у Rozetka.

Що купують у Чорну п’ятницю

В останні п’ять років до топ покупок на Чорну п’ятницю входять товари їз категорій Лампи, Мобільні телефони, Підгузки, Навушники, Пральні речовини, а також Дитяче пюре та суміші.

Серед несподіваних товарів, які користуються популярністю у Чорну п’ятницю, в Rozetka назвали насіння прянощів та оливки. За даними ритейлера, їх масово скуповували протягом Чорної п’ятниці у 2018 році.

Пандемія коронавірусу, яка розпочалася у 2020 році, внесла свої корективи до списку популярних покупок на Чорну п’ятницю. Крім товарів, що вже стали звичними, в топі з’явилася категорія Дитячі конструктори.

Популярність цих товарів пов’язують з тим, що під час карантинів батьки стали більше проводити зі своїми дітьми.

Найдорожчі покупки у Чорну п’ятницю

У 2017-му, 2019-му та 2020-му році найдорожчою покупкою на Чорну п’ятницю в Rozetka виявлялися телевізори. При цьому найдорожчою покупкою за останні п’ять років став саме телевізор. У 2019 році клієнт онлайн-ритейлера заплатив за такий пристрій понад 350 тисяч гривень.

У 2016 та 2018 році найдорожчими покупками на платформі виявлялися відповідно потужний системний блок та ноутбук.

Скільки українці витрачають у Чорну п’ятницю

За даними торішнього розпродажу, у середньому кожен покупець придбав 1,59 одиниці товару. Середня вартість одного кошика трохи понад 1500 грн. При цьому у 2020 році середній чек виявився найнижчим за останні три роки.

Типовий покупець ритейлера Rozetka у Чорну п’ятницю — чоловік 25−34 років. Зазначається, що саме чоловіки найкраще реагують на запланований розпродаж.

Де живуть найактивніші шопоголіки

Найактивніші покупці у Чорну п’ятницю — мешканці Києва та області, Львівської області та міста Одеса. При цьому загалом Одеська область у регіональному рейтингу відстає.

Серед найпасивніших учасників розпродажів у Чорну п’ятницю — мешканці Івано-Франківської, Житомирської та Чернігівської областей.

Нагадаємо, що цього року продажі на платформах китайської компанії Alibaba у період розпродажів до Дня холостяка (з 1 по 11 листопада) побили торішній рекорд і становили $84,5 млрд.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X