Більшості українців не цікаві знижки на Чорну п’ятницю — дослідження
Більше половини українців не цікавиться знижками на Чорну п’ятницю. Найбільше зацікавлені в розпродажах кияни і жителі західних областей України.
Близько 64% українців не стежать за знижками в Чорну п'ятницю йдеться в результатах дослідження, проведеного агентством Postmen.
Результати опитування опублікував у своєму Facebook керівник агентства Ярослав Ведмідь.
При цьому, стежать за знижками і чекають розпродажів всього 32% респондентів. Відзначається, що найбільше чекають знижки жителі Києва - 43%. Байдужі до розпродажів 53% жителів столиці. У регіонах найбільше чекають знижки жителі західних областей України - 31,8%.
У південних областях до Чорної п'ятниці готуються 25,2% опитаних, а в східних регіонах ще менше - 24,4%.

Найбільше цікавляться Чорною п'ятницею молоді люди до 25 років. У цій віковій групі розпродажі чекають більше 42% респондентів. У більш вікових групах інтерес до розпродажів знижується. Серед респондентів у віці 26-35 років за знижками стежать за все 34%, у віці 36-45 років - 31%, а в групі 46-65 + років розпродаж чекають менше 24% опитаних.
Також наголошується, що зацікавленість респондентів у Чорній п'ятниці залежить від рівня доходів респондентів.
Серед респондентів з доходом до 10 000 знижками цікавляться 29,2% опитаних. У групах з доходом 10 000-20 000 і від 20 000 до 50 000 показник зацікавленості в Чорній п'ятниці однаковий - 36%.
Однак найбільш забезпечена аудиторія з доходами від 100 000 не цікавиться знижками. У цій групі 70% респондентів заявили, що Чорна п'ятниця їм байдужа.
Раніше співвласник інтернет-магазину Rozetka Владислав Чечоткін зазначив, що в Чорну п'ятницю українці найчастіше купують техніку, взуття та конструктори Lego .