Найгірше — першого тижня. Як упала відвідуваність торгових центрів у червоній зоні — експерт Colliers Ukraine
За даними експерта консалтингової компанії Colliers Ukraine, першого тижня після введення червоної зони відвідуваність ТРЦ у деяких регіонах України впала на 70%.
Рівень падіння відвідуваності у Києві та інших регіонах України після запровадження червоної зони становив від 25% до 70%, передає Інтерфакс-Україна з посиланням на експерта консалтингової компанії Colliers Ukraine Ігоря Заболоцького.
«Найбільше просідання ТРЦ відчули саме в перший тиждень дії жорстких карантинних обмежень. У деяких об'єктах, у тому числі й у регіонах, показник становив 70%», — заявив Заболоцький.
У той же час експерт Colliers Ukraine зазначив, що протягом другого тижня рівень падіння трафіку здебільшого скоротився і становить від 20 до 30%.
Водночас експерт відзначив зростання продажів у ритейлерів, пов’язаних з майбутньою «чорною п’ятницею».
«Період підвищених знижок вселяє стриманий оптимізм і перспективу наблизитися до планових оборотів за результатами листопада», — зазначив Заболоцький.
Також він додав, що час відвідування ТРЦ став більш цілеспрямованим — відвідувачі приходять за конкретною покупкою, що впливає на зростання конверсії.
Нагадаємо, що 12 листопада у Києві розпочав роботу один із найбільших торгових центрів Європи ТРЦ Respublika Park. Загальна площа торгового центру становила 300 000 кв.м, орендна — 135 000 кв.м.