Частка вільних площ в київських ТРЦ виросла за підсумками півріччя

5 серпня 2020, 18:05

За даними NAI Ukraine, товарообіг ТРЦ по країні в червні повернувся до минулорічного показника.

Частка вільних площ в торгово-розважальних центрах Києва в перші шість місяців 2020 року склала 12%. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на звіт NAI Ukraine.

Всього за вказаний період частка вільних площ у ТРЦ виросла на 7,6 п.п. в порівнянні з аналогічним показником 2019 року.

Відео дня

Також в NAI Ukraine відзначили, що роздрібний товарообіг по країні в червні повернувся до минулорічного показника, що свідчить про позитивну тенденцію. У червні роздрібного товарооборот зріс на 1,4%.

«Україна показує схожу тенденцію зі зміни продажів в ритейлі з країнами Європи, США - падіння в квітні і скорочення падіння в травні, при цьому, червневі темпи відновлення - куди вище: плюс 1,4% до 2019 року офіційно, тоді як більшість інших країн тільки намагаються вийти на рівень минулого року», - зазначив гендиректор NAI Ukraine Віталій Бойко.

Відзначається, що попри невелике зростання частки вільних площ в центрі Києва, ситуація в більшій частині регіональних або суперрегіональних ТРЦ серйозно не змінилася. Потік покупців в цих ТРЦ зберігся.

«Покупці віддають перевагу великим регіональним ТРЦ, що пояснюється бажанням купувати все в одному місці, де легше мінімізувати контакти», - зазначив Бойко.

Також він додав, що споживчий ринок України досить великий і за часів кризи він є рятувальною подушкою для галузі. На думку Бойка, велика частина грошей, яку українці зазвичай витрачали на шопінг за кордоном, або збирали на відпочинок залишилася в країні. Може йтися про суму до $ 2,5 млрд. Це і відкриття фуд-кортів і зон розваг в липні позитивно відбилося на відвідуваності ТРЦ, вважає Бойко.

За даними NAI Ukraine середній час відвідування ТРЦ зріс з 85 до 135 хвилин. Збільшення частки покупок на тиждень/місяць, кошику/середнього чека позитивно вплинуло на загальне зростання ринку.

Відзначається, що орендні ставки в першому півріччі знижувалися нерівномірно. У сегменті ресторанів ставки знизилися до 50%, в fashion-ритейлі - до 30%. При цьому, в другому квартали ставки в стріт-ритейлі знизилися в середньому на 21%, а ось оренда кращих площ в ТРЦ впав тільки на 15%.

У NAI Ukraine прогнозують збереження тенденції відкриття нових об'єктів в найближчі роки. Серед основних трендів розвитку торгівлі в компанії вважають розміщення коворкінг в ТРЦ, розвиток омніканальних продажів, а також віртуальні моли.

Нагадаємо, що торгові центри в Києві були закриті з 17 березня через введення карантину. У столиці ТРЦ відновили роботу 30 травня.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X