Маленькі хитрощі величезної компанії. Як АТБ планує розширення на всю Україну

2 травня 2021, 11:17

З 2008 по 2021 роки кількість магазинів мережі АТБ зросла у чотири рази — з 292 до 1201. Компанія планує відрити ще 120 магазинів у нинішньому році.

Починаючи з 2022 року, АТБ планує відкривати по 150 маркетів, пише журнал НВ у статті Королі рітейлу.

Рішення про відкриття нового магазину приймається за місяць. Ще два-три місяці потрібно на проведення ремонту, встановлення обладнання та наповнення магазину товарами.

Відео дня

У середньому мережа витрачає на відкриття торгової точки $1,5−2 млн. І, на відміну від конкурентів, переважно придбає, а не орендує приміщення. Кошти на придбання приміщень виділяються з обороту АТБ.

Як пише НВ, через три-п'ять років компанія має намір відкривати магазини поменше і працювати в невеликих населених пунктах. Також АТБ, як і Фора корпорації Fozzy Group, пробує відкривати свої торговельні точки вздовж трас — це загальноєвропейська тенденція.

Повну версію статті читайте на НВ Бізнес.

Показати ще новини
Радіо НВ
X