Гроші та магазини. Як АТБ стала найбільшою торговельною мережею України — цифри і факти
Мережа супермаркетів АТБ займає близько 20% українського продуктового роздробу, а кількість магазинів перейшла за 1200. Таким результатами посприяла економічна кризи.
Спочатку мережа АТБ обрала для себе модель «жорсткого дискаунтера» — магазину, де економлять на торговому обладнанні і персоналі, зате продають продукти за низькими цінами, пише журнал НВ у статті Королі рітейлу.
Але, як виявилося, ця модель виявилася невірною — покупці початку 2000-х на хвилі економічного зростання, не оцінили аскетичного вигляду магазинів та їх низьких цін.
Поштовх для зростання дала криза 2008 року, коли гривня знецінилася більш ніж у півтора рази і покупці задумалися про економію.