АТБ кинула виклик Coca-Cola. Найбільша торговельна мережа України запатентувала аналоги Сola, Fanta і Sprite

31 серпня 2021, 14:51

Найбільший український ритейлер — мережа магазинів АТБ — запатентувала логотипи для напоїв, які є конкурентами для продукції компанії Coca-Cola.

Йдеться про патент на промислові зразки логотипів для напоїв The Cola, The Lemon і The Orange, виданий компанії 25 серпня за заявкою маркетинг-директора АТБ Валерія Бондаря, повідомляє dev.ua.

Відео дня

Офіційно цю інформацію в АТБ не коментують, проте, як пояснив на умовах анонімності один з менеджерів, заявку на реєстрацію такої інтелектуальної власності АТБ подала у період, коли в мережі призупинилися поставки продукції Coca-Cola. Це сталося у лютому 2021 року — компанії не змогли домовитися про умови поставок.

За даними співрозмовника видання, таким чином АТБ вирішила замінити втрачені позиції і виробляти напої під власними торговими марками. Виробництво напоїв під цими ТМ налагоджено у Дніпрі на потужностях одного з місцевих виробників, однак яка саме компанія їх виробляє, не повідомляється.

dev.ua
Фото: dev.ua

У той же час, у прес-службі АТБ розповіли, що співпраця між Coca-Cola і мережею відновлена. Причому для магазинів АТБ Coca-Cola виробляє фасовані напої в пляшках ємністю 2,25 л. «Це унікальна опція тільки для нашої мережі», — повідомили в АТБ.

Зараз напої обох виробників — і дніпровського, який робить private labels для АТБ, і Coca-Cola продаються в мережі паралельно, додали в компанії.

Раніше повідомлялося, що мережа АТБ відкрила перший відділ вагової кулінарії АТБ-Кафе.

Станом на середину серпня мережа АТБ нараховує 1251 магазин. З 2022 року компанія щорічно планує відкривати до 150 нових точок.

Показати ще новини
Радіо НВ
X