Асоціація рітейлерів України нагороджує кращі компанії сфери торгівлі та девелопменту

30 серпня 2018, 13:11
PR

В рамках конкурсу «Рітейлер року» і «Shopping Centre Awards» будуть названі найкращі мережеві оператори України, лідери в сегменті e-commerce та найуспішніші торгово-розважальні центри.

Хто успішніше працює на українському ринку: вітчизняні мережі, або іноземні компанії? Хто з українських операторів заслужить найвищу оцінку експертів ринку та споживачів? Які ТРЦ міст-мільйонників професіонали галузі і покупці вважають за кращі?

Відео дня

Це та багато іншого з’ясується в ході конкурсу «Рітейлер року» і «Shopping Centre Awards», організованому Асоціацією рітейлерів України. Друга урочиста церемонія нагородження переможців Retail & Development Business Awards відбудеться 14 вересня 2018 року в Києві, в КВЦ Парковий, з 19 до 23 години. Більше інформації за посиланням.

Роздрібна торгівля в останні роки - один з локомотивів розвитку української економіки. Та один із найяскравіших прикладів, коли міжнародні компанії охоче вкладають кошти в Україну. У нашій країні вже працюють польські оператори (LPP Group: бренди Reserved, House, Mohito та інші), іспанці (Inditex: Zara, Stradivarius, Bershka, Pull & Bear і так далі), турки (LC Waikiki, Colin's, Koton, DeFacto та інші), німці (Adidas, Puma, Nike, New Yоrker і ряд інших). Не так давно в Україні вийшла і одна з найбільших одежних мереж світу - шведська H&M.

Тільки Fashion-рітейлом міжнародні гравці не обмежуються. У продуктовому сегменті присутні французький Auchan, німецька Metro Cash & Carry, австрійська Billa, латвійська Novus, голландська Spar. У секторі «товари для дому» працюють Leroy Merlin (Франція), Zara Home (Іспанія), JYSK (Данія) та інші.

Не менш активно розвиваються й українські бренди. У категорії «товари для дому» немає конкурентів у Епіцентр К і Нова Лінія. У продуктовому рітейлі впевнено лідирують АТБ і Fozzy Group (Сільпо, Фора, Thrash!, Favore). Серед fashion-брендів останні чотири роки стали часом розквіту одягу made in Ukraine: сплеск патріотизму та поява багатьох локальних виробників якісного та порівняно недорогого одягу дозволило українським дизайнерам зайняти помітне місце на вітчизняному fashion-ринку.

В умовах сильної конкуренції рітейлери завжди намагаються всіма силами привернути увагу споживачів. А покупці, маючи великий вибір, стають досить прискіпливими і вимогливими до брендів. У такій ситуації не обійтися без порівнянь і різноманітних рейтингів, де оцінюються досягнення тієї чи іншої компанії. Конкурс «Рітейлер року» та церемонія нагородження Retail & Development Business Awards покликані допомогти розібратися споживачам в рітейл-карті України, оцінити улюблені мережі і бренди, визначити найбільш лояльні до клієнтів компанії, вибрати переможця конкурсу «Кращий ТРЦ / Shopping Centre Awards». Крім споживачів, номінантів конкурсу оцінить Експертна рада, до якої увійшли 27 топ-менеджерів: представників найбільших рітейлерів, консалтерів і брокерів, профільних асоціацій, девелопменту та інвестиційного банкінгу.

Щоб уникнути упередженості або участі в одній номінації компаній, непорівнянних за масштабом і роллю в українському рітейлі, всіх учасників конкурсу розділили на 26 номінацій.

Номінації для рітейлу:

  • Рітейлер року в drogerie
  • Бутиковий ритейлер року в косметиці і парфюмерії
  • Рітейлер року в сегменті техніки, електроніки і гаджетів
  • Рітейлер року в jewelry
  • Рітейлер року в сегменті товарів для дітей
  • Супермаркет року в FMCG
  • Гіпермаркет року в FMCG
  • Рітейлер року в сегменті спортивного одягу і взуття
  • Рітейлер року в сегменті товарів для дому та затишку
  • Національний fashion-оператор року
  • Міжнародний fashion-оператор року
  • Якірний fashion-орендар року
  • Мультіканальний ритейлер року
  • Кращий shop-concept року
  • Персона року в ритейлі
  • E-commerce-рітейлер року в сегменті товарів для здоров'я, краси і догляду
  • E-commerce-рітейлер року в сегменті в сегменті техніки, електроніки і гаджетів
  • E-commerce-рітейлер року в fashion
  • E-commerce-рітейлер року в jewelry
  • E-commerce-рітейлер року в сегменті товарів для дітей
  • E-commerce-рітейлер року в сегменті спортивного одягу і взуття


У цьому році на Shopping Centre Awards будуть представлені наступні номінації:

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю
  • Кращий малий ТРЦ
  • Кращий середній ТРЦ
  • Кращий великий ТРЦ
  • Кращий аутлет-центр
  • Персона року в девелопменті

Дізнатися більше про Retail & Development Business Awards

Показати ще новини
Радіо NV
X