Віктор Мельников: YASNO — більше, ніж постачальник, ми пропонуємо клієнтам рішення для економії енергоресурсів, коштів і часу

11 січня, 16:09
Новини компаній
Віктор Мельников, директор YASNO у Києві (Фото:YASNO)

Віктор Мельников, директор YASNO у Києві (Фото:YASNO)

Два роки тому, почавши працювати під брендом YASNO, постачальник електроенергії для киян ТОВ «Київські енергетичні послуги» пообіцяв своїм клієнтам зручні сервіси, якісне обслуговування та прості і зрозумілі комунікації. Попри те, що період трансформації збігся з пандемією COVID-19, компанія дотрималася свого слова та значно покращила рівень обслуговування, розширила можливості для вирішення питань, пов’язаних з електро-, газопостачанням та енергоефективністю.

Віктор Мельников, директор YASNO в Києві, розповів, як вдалось впровадити зміни та вибудувати нові стосунки із клієнтами.

— Вікторе, яким чином ви обслуговуєте клієнтів столиці зараз, у період карантинних обмежень?

Відео дня

 — У нас є низка каналів обслуговування як офлайн, так і онлайн. В YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги») понад 1 млн приватних клієнтів, і всі вони мають свої потреби. Частина використовує лише онлайн-сервіси, іншим важлива можливість обслуговуватись очно — тут, звісно, мова про старше покоління. Ми розуміємо ці особливості кожної з категорій, тож працюємо над омніканальністю, щоб кожен клієнт обрав найзручніший спосіб взаємодії із нами.

Онлайн та офлайн сервіси YASNO (Фото: YASNO)
Онлайн та офлайн сервіси YASNO / Фото: YASNO

Щодо офлайн-обслуговування: ми забезпечили вакцинацію співробітників та досягли необхідної кількості щеплених, що дозволяє надавати очні консультації. Клієнтів приймаємо з дотриманням рекомендацій МОЗ і виключно за попереднім записом. Обрати зручний день і час для відвідування енергоофісів YASNO можна на сайті або за номерами контакт-центру (044/067/066/093) 277−18−18.

Для економії часу

— У комунальній сфері клієнти часто скаржаться на довге обслуговування. Що ви робите для того, аби вирішувати питання киян швидко?

 — Максимально скоротити час вирішення будь-яких питань, пов’язаних з електро-, газопостачанням та енергоефективністю, — це один із пріоритетних напрямків розвитку наших сервісів. Ми розширили кількість дистанційних каналів та суттєво збільшили їхній функціонал: це і наш сайт, і Особистий кабінет, і Viber-бот YASNO-online, і мобільний додаток YASNO.

З їх допомогою кияни можуть передавати показання електролічильників; оплачувати рахунки за світло та газ; контролювати енергоспоживання; замовляти енергоефективні продукти; подавати документи; отримувати додаткову інформацію та консультації тощо.

Ми також значно скоротили час очікування з'єднання із фахівцем контакт-центру, нині він в середньому складає менше однієї хвилини. А користувачі соціальних мереж можуть отримати швидкі відповіді на свої запитання, написавши в особисті повідомлення нашої сторінки у Facebook.

— Які з ваших онлайн-сервісів користуються найбільшою популярністю?

 — Безумовно, Особистий кабінет. Майже пів мільйона клієнтів щомісячно передають показання електролічильника та сплачують за світло та газ. Зауважу, що розрахунок в Особистому кабінеті — без комісії, а зареєструватись у ньому можна менш ніж за 1 хвилину. На другому місці — Viber-бот, який навіть нагадує, в які дні потрібно передати показання лічильника, аби нарахування у платіжці не відрізнялися від фактичних.

Нещодавно ми створили можливість оформлення договору про постачання електричної енергії і газу онлайн. Це питання довгий час залишалось єдиним, котре потребувало очного візиту клієнта до енергоофісу. Зараз це вже можна робити онлайн.

Перевага цих сервісів у тому, що вони дозволяють економити час, що нині важливо для багатьох. Напевне, тому вони і є найбільш популярними.

Як передати показання лічильника (Фото: YASNO)
Як передати показання лічильника / Фото: YASNO

Для економії коштів та енергоресурсів

— YASNO пропагує енергоефективність і розумне споживання. Розкажіть, як сплачувати менше за спожиту електроенергію?

 — Допомога нашим клієнтам у тому, щоб раціонально використовувати енергоресурси і підвищувати комфорт завдяки інноваційним рішенням — це основа нашої стратегії розвитку. Ми консультуємо клієнтів з питань розумного споживання. Насправді, навіть зміна побутових звичок сприяє зменшенню витрат. Також наші експерти сформували набори для економії на рахунках за електроенергію. Ми пропонуємо й енергоефективну побутову техніку. Ці продукти та рішення справді дозволяють заощаджувати без втрат у комфорті.

— Чи багато клієнтів звертаються за консультаціями з енергоефективності, щоб сплачувати менше?

 — Зазвичай за такими консультаціями звертаються клієнти, які споживають понад 250 кВт∙год на місяць, використовують багато техніки або обігрівають оселю за допомогою електричних обігрівачів. Або ті, хто почув про реальну економію від друзів чи сусідів, які вже користуються нашими енергоефективними наборами з двозонними лічильниками.

Та для більшості енергоефективність ще досі асоціюється із чимось складним. Тому в наших інформаційних кампаніях ми розповідаємо клієнтам про переваги бережливого споживання, надаємо поради, покрокові інструкції, як зробити свою оселю енергоефективною і які звички варто змінити, щоб досягти найбільшої економії.

Щодо конкретних продуктів: наші експерти сформували набір, який дозволяє кожній сім'ї зробити перший крок до енергоефективності.

Енергоефективні набори YASNO (Фото: YASNO)
Енергоефективні набори YASNO / Фото: YASNO

До його складу входять: двозонний лічильник (з ним електроенергія з 23:00 до 07:00 коштує удвічі дешевше); LED-лампи, які споживають до 10 разів менше електроенергії, ніж звичайні лампи розжарювання; та розумні розетки, які дозволяють запрограмувати роботу найбільш енергоємних приладів на потрібний час.

Наприклад, через мобільний додаток можна увімкнути бойлер на нагрів води за пару годин до приїзду додому, і це значно зменшить споживання електроенергії. Такими наборами вже користуються понад 60 тисяч українських сімей. Замовити їх можна в нашому онлайн-магазині — разом із доставкою і послугою заміни лічильника.

Плани на наступний рік

— Цьогоріч ТОВ «Київські енергетичні послуги» потрапило до трійки лідерів електропостачальників України з досить високими балами. Що далі? Як напрямки розвитку вибрали пріоритетними на наступний рік?

 — Так, дійсно. За результатами рейтингу, який провів аналітичний центр DiXi Group в рамках проєкту USAID «Прозорість енергетичного сектору», ми потрапили до трійки лідерів разом з іще двома постачальниками, що також працюють під брендом YASNO.

Незалежні експерти при складанні рейтингу оцінювали онлайн-сервіси, інформування клієнтів, прозорість та ділову активність, а також комерційні пропозиції. Найвищий бал ми отримали за онлайн-сервіси. Тож у цьому напрямку в планах, звісно, лише покращення результатів.

Один із ключових проєктів на наступні два роки — це повне оновлення програмно-апаратної частини контакт-центру. Такі зміни дозволять додатково покращити якість обслуговування клієнтів.

Ми йдемо шляхом постійних поліпшень. Всі зміни, які ми впроваджуємо, спрямовані виключно на підвищення рівня задоволеності наших клієнтів.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X