Всесвітній день підприємця METRO: наш бізнес — успіх наших клієнтів

22 жовтня 2021, 17:15
Партнерський проєкт
METRO

METRO

12 жовтня компанія METRO вшосте поспіль святкує Всесвітній день підприємця METRO. Підтримуючи незалежний бізнес протягом усього року, саме в цей особливий день у більш ніж 22 країнах світу компанія докладає максимальних зусиль, щоб звернути особливу увагу якомога більшої кількості людей на HoReCa-бізнес.

Олена Вдовиченко

Генеральна директорка «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»

Олена Вдовиченко, генеральна директорка «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», розкаже у своєму інтерв'ю, чому цей день є настільки важливим для компанії.

— Олено, розкажіть, будь ласка, чому «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вирішила заснувати Всесвітній день підприємця? Скільки часу існує це свято та як саме компанія його відзначає?

Відео дня

Щодня мільйони відданих своїй справі підприємців у всьому світі роблять наше життя комфортнішим та яскравішим завдяки своїм особливим послугам та пристрасті до власної справи. Вони збагачують наші місцеві громади, роблять наші міста комфортнішими, створюють робочі місця, розвивають інфраструктуру і є рушійною силою економіки. Щоб підкреслити важливість роботи приватних підприємців, компанія METRO у 2016 році започаткувала свято — Всесвітній день підприємця. Щороку кожного другого вівторка жовтня ми маємо нагоду подякувати незалежним власникам бізнесів у всьому світі за їхню роботу та пристрасть до власної справи. У 2021 році це свято відзначається вшосте.

METRO
Фото: METRO

Компанія METRO дотримується свого покликання «Бути лідером з підтримки незалежного бізнесу» та запустила глобальну брендинг-кампанію, спрямовану на всебічну підтримку професійних клієнтів у всьому світі. Уже традиційно компанія надає промо-підтримку своїм професійним клієнтам у всіх містах присутності в Україні, розміщуючи їхні пропозиції та акції у спеціальному розділі на власному сайті та просуваючи їх у соціальних мережах. Ми переконані, що завдяки цій глобальній кампанії та її різноманітним активностям ми зможемо посприяти широкому визнанню незалежного бізнесу, а також посилимо емоційний зв’язок між власниками бізнесу та їхніми клієнтами. Мета кампанії — допомогти кожному підприємцю у повсякденних завданнях і наблизити його до власної мрії.

У 2020 році «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» до свята також підготувала для своїх клієнтів низку онлайн-майстер-класів та лекцій від провідних спеціалістів кулінарної індустрії. Окрім цього, фахівці компанії з якості, екології, ціноутворення провели онлайн-лекції для клієнтів, покликані допомогти їм ефективно вести свій бізнес. Всі майстер-класи та лекції до Дня підприємця доступні для широкої аудиторії на офіційному YouTube-каналі «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». Цього року плануємо подібні акції на підтримку малого бізнесу в Україні.

— Поділіться, як виглядає бізнес-модель METRO Україна? Вона відрізняється від моделі інших країн METRO AG?

METRO AG — це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців — власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю
METRO
Фото: METRO

Від ринку до ринку стратегія може трохи варіюватися — в деяких країнах більший акцент робиться на клієнтів HoReCa, в інших — фокус на трейдерів, усе залежить від локального ринку, рівня розвитку і потенціалу цих сегментів.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» працює за моделлю «опт для всіх», де основний фокус йде на якість та доступність цін. Саме тому система подвійного цінника дає можливість платити менше за більший обсяг покупки.

Глобальна місія компанії METRO — бути надійним партнером для приватних підприємців — реалізовується й у бізнес-стратегії в Україні, адже ми віримо, що навіть попри кризу, пов’язану з пандемією COVID-19, сфера гостинності в Україні має потужний потенціал.

Не залишаємо ми без уваги й наших кінцевих споживачів — наша команда в Україні привнесла необхідну локальну адаптивність для бізнесу, що допомогла цій групі клієнтів ще більше оцінити переваги METRO, серед яких можливість здійснювати великі сімейні закупівлі «про запас», придбати все необхідне в одному місці в безпечних умовах, адже наша операційна модель і великі площі ТЦ дають нам змогу підтримувати постійну наявність товару на полицях і забезпечувати можливість дотримання дистанції нашими клієнтами.

Ми хочемо, щоб наші клієнти отримували задоволення, здійснюючи покупки у нас, і з задоволенням поверталися до нас знову.

— Яка категорія професійних клієнтів є Вашою ключовою та які переваги отримує HoReCa-бізнес, співпрацюючи з мережею?

Ключовою категорією серед професійних клієнтів METRO в Україні є представники HoReCa-бізнесу (готелі, ресторани, служби кейтерингу) та трейдери (представники дрібної роздрібної торгівлі).

METRO
Фото: METRO

METRO піклується про бізнес HoReCa-клієнтів, щоб вони могли максимально сконцентруватися та обслуговувати своїх гостей якнайкраще. Адже успішність ресторану — це його гостинність, високий рівень сервісу та кухня. Ми хочемо, щоб наші професійні клієнти більше фокусували свої зусилля на смачних стравах і менше — на щоденних турботах. Саме тому ми пропонуємо низку комплексних рішень для HoReCa, що допоможуть економити час, зусилля та кошти.

Співпрацюючи з міжнародною мережею, наші професійні клієнти отримують необхідний асортимент, включаючи ексклюзивні товари наших власних брендів та імпорту, гнучку систему ціноутворення, безкоштовні цифрові інструменти з бронювання столиків у закладі, створення меню — все працює на швидке відновлення та розвиток HoReCa-бізнесу наших клієнтів. А наша динамічна операційна модель дозволяє швидко реагувати на запити клієнтів, змінюючи та адаптуючи наш бізнес відповідно до їхніх потреб.

Також для всіх клієнтів у ТЦ METRO діє система оптових знижок (від 2−3 одиниць товару) на весь асортимент, оновлена програма лояльності, швидка система реєстрації карток клієнтів, відтермінування платежів за безготівковими контрактами, пропонується повний пакет документів та сертифікатів якості на всі товари.

— Чи змінилися умови роботи з професійними клієнтами METRO під час пандемії? Як Ви підтримували цю категорію клієнтів у час, коли готельно-ресторанний бізнес переживав найбільшу кризу?

Умови роботи з професійними клієнтами METRO під час пандемії, безперечно, змінилися. Клієнти змушені були припинити активне ведення бізнесу і, відповідно, не могли виплачувати кредити. Насамперед ми, як компанія, пішли їм назустріч та провели реструктуризацію їхніх боргів, а також продовжили надавати кредитні лінії, щоб наші клієнти змогли перебудувати свій бізнес під нові реалії — take-away, доставка тощо.

Наша компанія адаптувала умови доставки HoReCa-клієнтам в умовах невизначеності, коли обсяги замовлень варіювалися від екстремально низьких до просто невеликих, знизивши поріг суми для доставки з 3 тисяч гривень до 1 тисячі гривень. Для нас було важливо підтримати клієнтів та доставляти навіть маленькі замовлення, проте часто.

METRO
Фото: METRO

У зв’язку зі збільшеним попитом страв для доставки, ми також швидко ввели в асортимент необхідні товари — одноразовий посуд різних видів, включаючи рішення з екологічних та відновлюваних матеріалів.

Після скасування суворих локдаунів компанія METRO Україна взяла на себе частину маркетингових витрат, просуваючи рекламу закладів наших професійних клієнтів у соціальних мережах, роблячи акцент на безпеку та дотримання всіх заходів запобігання COVID-19.

— Як ви бачите майбутнє ресторанного бізнесу в Україні?

HoReCa-ринок в Україні має величезний потенціал, який спостерігається як у розвитку культури споживання їжі поза домом завдяки внутрішньому туризму та збільшенню закупівельної спроможності нового покоління, так і внаслідок залучення іноземних гостей та бізнес-партнерів у нашу країну.

METRO
Фото: METRO

За оцінкою офіційних джерел, HoReCa-ринок упав удвічі у 2020 році до 2019 року та склав близько 14,4 млрд грн з орієнтовним відновленням обсягу через 3−4 роки. За нашими спостереженнями, тільки завдяки внутрішньому туризму та розвитку напрямів доставки страв до дверей є всі підстави вважати, що доковідних обсягів ми досягнемо за 2−3 роки. Якщо будуть сприятливі умови розвитку, то ці темпи можуть зрости.

При цьому під сприятливими умовами мається на увазі не тільки відсутність пандемії, але й зниження податкового навантаження на малий бізнес, зменшення плати за розрахунок гостей картками.

Наша HoReCa-індустрія гідна того, щоб про нас дізналися в усьому світі. Регулярно спілкуючись з нашими клієнтами і спостерігаючи, як вони популяризують традиційну українську кухню, адаптуючи її та вносячи сучасні ноти, а також наскільки ми, як споживачі в Україні, відкриті до нових течій — європейської та східної кухні, паназійської, яка надзвичайно стрімко розвивається, та багатьох нішевих тенденцій, — можемо бути впевнені, що ми на початку великого шляху.

Наш HoReCa-ринок, безперечно, розвиватиметься, а темпи цього розвитку залежать від того, як держава та великий бізнес підтримає наших підприємців на шляху до цього розвитку.

Читайте також: Власниця кондитерської Konditorei Оксана Мастюк: Перш ніж здатися, згадай заради чого ти все це починав

Показати ще новини
Радіо NV
X