"Якщо робота приносить людині радість – вона ефективна". Президент MullenLowe Adventa про хороших співробітників і work-life баланс

1 коментувати

Президент компаній MullenLowe Adventa та Die Kulturträger Олена Кустова ділиться своїми лайфхаками, а також розповідає про книги та фільми, які її вразили, в рамках спецпроекту НВ Бізнес #ДелимсясНВ.

1. Які три поради ви дали б собі 10 років тому?

  • Нікого не стримуй
  • Криза – це добре;
  • Дай життю зіграти за тебе!

2. Кого ви вважаєте успішним бізнесменом (в Україні або в світі) і чому у нього варто повчитися?

 

Реймонд Альберт Крок (Рей Крок) / © mcdonalds.com

 

  • Засновника McDonald's Реймонда Альберта Крока – за вміння бачити можливість і глобальність в ідеї, за наполегливість і кмітливість.
  • Альфреда Нобеля – за суміщення вкрай сміливої бізнес-ідеї з бажанням змінювати світ на краще.
  • Карла Рейнборга – як засновника мережевого маркетингу та ідеї БАД.

Всі вони свого часу знайшли сміливі і абсолютно нераціональні ідеї для своїх бізнесів та мали наполегливість, сміливість і переконливість втілити їх в життя.

3. Яким повинен бути співробітник, щоб через рік після його найму ви знали, що зробили правильний вибір?

  • Відповідати культурі та цінностям компанії – я відношу цей критерій до категорії удачі.
  • Рухати справу і брати на себе відповідальність – тут все залежить від мотивації і сміливості керівників.
  • Бути професійно щасливим. Якщо робота приносить людині радість – вона ефективна.

4. Назвіть кілька останніх книг і фільмів, які вас вразили. Чим вони вам сподобалися?

 

© gaijevskaya via Instagram

 

Start with WHY? (в укр. перекладі – Почни з чому – ред). Саймона Сінека. Ця книга знайшла мене в переломний момент, коли я задавала собі це ж питання.

Серіали Мільярди, Картковий будиночок – це відмінний тренінг з переговорів, менеджменту і out of boх рішень.

 

Кадр з серіалу Картковий будиночок / © Media Rights Capital

 

Вистава Схоже на щастя за участю Ади Роговцевої в театрі Сузір'я (постановка Катерини Степанкової) – це маніфест енергії, життя, любові і важливої ролі випадковостей.

5. Як правильно дотримуватися work-life балансу, щоб не втомлюватися і бути ефективним?

Мій рецепт:

  • оточувати себе однодумцями;
  • діти, тварини, творчість;
  • поменше бувати в місті;
  • побільше спілкуватися з людьми за межами професійного кола.

6. Де шукати натхнення?

Моє натхнення народжується після довгих прогулянок, споглядання природи і мистецтва, музики і з життєвих історій, розказаних іншими.

  • Більше порад від підприємців і топ-менеджерів: тут.

Запрошуємо взяти участь у спецпроекті #ДелимсясНВ топ-менеджерів українських компаній і власників середнього/великого бізнесу. Якщо ви готові відповісти на наші запитання – пишіть нам на bewithnv@nv.ua


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Бізнес. Інтерв'ю ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: