Бізнес і робота за оголошеннями. Що і як продається на OLX в Україні - інтерв'ю з СЕО компанії

20 травня 2020, 11:51
НВ Преміум
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

CEO OLX в Україні та країнах Центральної Азії Катерина Онищенко — про найзатребуваніші товари, прийоми шахраїв і структуру доходів найбільшого в країні сервісу класифайдів

Третина користувачів інтернету в Україні роблять покупки онлайн, при цьому споживачі не хочуть переплачувати за нові речі або просто викидати вживані. Український офіс OLX став у своїй ніші одним з найприбутковіших у світі. 90% доходів майданчика — реклама оголошень і виручка від платного розміщення оголошень від малого і середнього бізнесу. В інтерв'ю НВ Бізнес CEO OLX в Україні та країнах Центральної Азії Катерина Онищенко розповіла про зростання бізнесу компанії, ребрендинг, кількість фейковий оголошень і ринок електронної комерції.

Відео дня

Україна вперше за свою історію переживає карантин. Як це відбилося на кількості оголошень і продажах? Чи стало більше оголошень в категорії бізнес, робота, послуги?

В динаміці відвідуваності платформи істотних змін немає, але змінилася структура попиту і пропозицій. Навесні 2020 року, значно збільшився попит на продукти харчування і садовий інвентар — +178%, а також на товари для саду та городу — +124%. Подвоїлася кількість бажаючих придбати товари для спорту і відпочинку. При цьому зростає і кількість пропозицій, але не пропорційно попиту. Так, кількість пропозицій садового інвентарю збільшилася на 34%, а оголошень про продукти харчування на 2%.

Розуміння цих трендів дає можливість для розвитку онлайн-бізнесу в популярних категоріях товарів і послуг.

OLX недавно провів ребрендинг. Чому вирішили презентувати ребрендинг під час карантину?

Проєкт ребрендингу почався задовго до карантину, який дійсно значно вплинув на поведінку і очікування клієнтів. Ми завжди прагнемо допомагати користувачам платформи знаходити найкращі рішення і розуміємо, що зараз — під час карантину — це особливо актуально. Ми прийняли рішення не відкладати ребрендинг, бо впевнені, що оновлена платформа допомагає користувачам вести бізнес онлайн, здійснювати покупки, знайти роботу більш ефективно.

До того ж, крім дизайну і позиціонування відбулися технічні зміни, які не видно на перший погляд, але дозволять в майбутньому надавати покращений клієнтський досвід нашим користувачам.

OLX входить в топ-5 найбільших інтернет-майданчиків України. Яке місце компанія займає в операціях по всьому світу?

OLX Group оперує в більш ніж 40 країнах світу, український підрозділ входить у топ-5 найбільш успішних серед класифайдів холдингу за рівнем доходів і відвідуваності. Зараз у нас пропонується понад 13,5 млн товарів і послуг і 25 млн користувачів щомісяця відвідують наш майданчик. Український підрозділ входить у топ-6 найбільших класифайдів у світі, за даними SimilarWeb. Ми дійсно виросли у велику компанію.

Чи вдається нарощувати кількість оголошень?

Так. Зараз кількість оголошень на платформі становить 13,5 млн, що на 12% більше, ніж в минулому періоді. Ми не беремо участь у транзакції, але відстежуємо кількість закритих угод на майданчику. І цей показник також зростає. Наприклад, на кінець минулого року кількість закритих угод становила 17,7 млн, що на 48% більше, ніж за минулий період.

Покупці нерухомості періодично скаржаться, що частина оголошень на сайті — фейк. Те ж саме стосується й інших категорій товарів. Скільки у вас таких оголошень?

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X