Це бета-версія нового сайту Нового Времени. Надсилайте свої зауваження на адресу newsite@nv.ua

CEO агентства BBDO Ukraine назвав головний критерій для відбору нових співробітників

29 січня, 08:28
2242
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Віктор Ішков, CEO креативного агентства BBDO Ukraine, ділиться своїми порадами, а також розповідає про книги, які його вразили, в рамках спецпроекту НВ Бізнес #ДелимсясНВ.

1. Які три поради ви дали б собі 10 років тому?

Швидше за все, не давав би ніяких. Радити, тим більше якщо цього вимагають, рівносильно розкраданню досвіду. Адже ти радиш на підставі своїх переживань і висновків, відповідно, позбавляєш людину її власного шляху. Поради – це спроба "зрізати якомога коротше", уникнути помилок. А життя – це не страхова компанія, його потрібно проживати, а не огинати гострі кути. Більш того, багато поради, які мені давали, виявилися чужими страхами, забобонами та квазі-концепціями. Тому пораду я можу дати одну – все, що не загрожує твоєму життю і не завдає шкоди іншим, варто проживати.

2. Кого ви вважаєте успішним бізнесменом (в Україні або в світі) і чому у нього варто повчитися?

У моєму розумінні успіх – занадто комплексне поняття, що виходить далеко за рамки публічності, популярності або кількості нулів після одиниці на рахунку. Умоглядно його визначити дуже складно, а орієнтуватися на його носіїв марно – пройти по тій же дорозі не вдасться, можу лише повторити що сказав в попередній відповіді – міксуйте свій коктейль. Стоп, це не з цієї опери. Проживайте свій досвід.

3. Яким має бути співробітник, аби через рік після його найму, ви сказали, що зробили правильний вибір?

Я беру на роботу людей за одним критерієм – вони близькі до розуміння себе і своїх інтересів в житті. Якщо людина любить те, чим займається – вона наполовину моя. Якщо вона поділяє мою філософію креативності, ідею, на якій будується BBDO – вона точно моя. Якщо через рік мені як і раніше цікаво піти з нею на обід, значить ми з нею молодці.

4. Назвіть кілька останніх книг і фільмів, які вас вразили. Чим вони вам сподобалися?

 

© freekki_in_the_details via Instagram

 

Для розуміння себе – читати Шрі Рамана Махарши та Ліз Бурбо, соціальної взаємодії – Еріка Берна, бренд-стратегії – Байрона Шарпа Як ростуть бренди.

 

© bookrondy via Instagram

 

Також, для того, щоб зрозуміти, що творчість має дуже мало спільного з натхненням – почитайте Джона Сібрука Машина пісень. Всередині фабрики хітів. Система, дисципліна і лише в третю чергу талант – в сухому залишку саме такий рецепт підкорення сучасних креативних вершин, від театральних перфомансів до реклами. Також книга серйозно поглибить ваші знання в сучасній музичній культурі та шоу-бізнесі. Ви дізнаєтеся дуже багато про створення треків, які стали світовими бестселерами і так добре вам відомі. Читається на одному диханні.

5. Як правильно дотримуватися work-life балансу, щоб не втомлюватися і бути ефективним?

Як сказав великий: "вибери собі роботу до душі, і тобі не доведеться працювати жодного дня у своєму житті". Від себе додам – ​​потрібно навчитися накопичувати силу, в чому найголовніше – вміння не витрачати її даремно. Щоб розуміти, де втрачаєш і куди направляти – потрібно розвивати увагу (концентрацію) і чутливість.

6. Де шукати натхнення?

Відкриватися, знімати з себе захист, і тоді все піде зсередини. Ну, і подорожувати.

  • Більше порад від підприємців і топ-менеджерів: тут.

Запрошуємо взяти участь у спецпроекті #ДелимсясНВ топ-менеджерів українських компаній і власників середнього/великого бізнесу. Якщо ви готові відповісти на наші запитання – пишіть нам на bewithnv@nv.ua