24 березня, 17:24
Найкращий захист від шахрайства. Київстар приєднався до системи BankID НБУ
Відтепер, використовуючи систему BankID НБУ, абоненти передплаченого зв’язку Київстар у мобільному додатку Мій Київстар зможуть пройти ідентифікацію для переходу на контрактну форму обслуговування, повідомили у пресслужбі регулятора.
«Перехід на контрактну форму обслуговування або реєстрація мобільного номера є найдієвішим захистом SIM-карти абонента від шахрайства. Що більше користувачів скористаються такою можливістю, то складніше буде шахраям завдати шкоди клієнтам українських банків», — заявили у НБУ.
Тож абонентам Київстар для отримання послуги з переходу на контрактну форму обслуговування більше не обов’язково йти до фірмового магазину оператора з документами, що засвідчують особу. Усе це можна зробити онлайн, маючи рахунок в одному із 39 банків, що є учасниками системи BankID НБУ.
«В умовах війни, коли люди перебувають у постійному стресі, вони частіше стають жертвами шахраїв. Щоб захистити номер телефону наших абонентів, ми в Київстар значно спрощуємо перехід на контрактні тарифи, де обслуговування персоналізоване й значно безпечніше. У цьому нам дуже допомагає НБУ разом із системою BankID та інші інструменти цифрової ідентифікації», — прокоментувала Тетяна Лукинюк, директорка з розвитку продуктів на масовому ринку Київстар.
Наразі систему BankID НБУ використовують усі три найбільші мобільні оператори України. У квітні 2021 року до системи підключився мобільний оператор lifecell Україна, а у квітні 2022 року — Vodafone Україна.
Раніше повідомлялося, що НБУ отримав міжнародну нагороду Central Banking Awards за розвиток держсистеми віддаленої ідентифікації — BankID.