Телеком / IT / Медіа

12 серпня, 10:10

Троє проти одного. Стрімінгові платформи Disney вперше випередили Netflix за кількістю підписок

Три стрімінгові платформи Disney вперше випередили Netflix за кількістю підписок.

Кількість передплат на трьох стрімінгових платформах Disney (Hulu, Disney+ та спортивна платформа ESPN+) зросла до 221,1 млн, вперше випередивши кількість користувачів Netflix, пише ВВС.

За підсумками кварталу кількість підписок Disney+ зросла на 14,4 млн. Багато з цих передплатників перебувають за межами США — набагато більше, ніж очікували аналітики.

При цьому збільшення цієї цифри коштувало компанії значних витрат — стрімінговий бізнес втратив 1,1 мільярда доларів за квартал.

У Disney попередили, що втрата прав на трансляцію крикету в Індії призведе до падіння числа користувачів у порівнянні з попередніми прогнозами.

Аналітики називають це "поворотним моментом у стрімінгових війнах", відзначаючи, що у Disney було більше можливостей для зростання, ніж у головного суперника Netflix.

У той же час зазначається, що Disney вважає підписку на кожну зі своїх платформ окремо, тому деякі користувачі можуть бути враховані кілька разів.

Уточнено. У прес-службі Netflix наголосили, що Disney повідомила про 221 мільйон підписок, а не передплатників. При цьому компанія не надала даних про кількість передплатників без дублювання.

"Netflix досі залишається найбільшим стрімінговим сервісом у світі за доходами, залученням користувачів і кількістю передплатників", - заявили в Netflix.

У грудні Disney планує підвищити плату за послуги без реклами до $10,99 на місяць, але керівники не очікують, що зростання цін відштовхне клієнтів у довгостроковій перспективі. Також у компанії мають великий інтерес з боку потенційних рекламодавців, які цікавляться розміщенням на платформах Disney.

Раніше повідомлялося, що стрімінговий сервіс Netflix втратив майже мільйон передплатників за підсумками кварталу. Це вдвічі менше, ніж очікували у самій компанії.

Редактор: Люба Балашова

Другие новости

Всі новини