Как победить чудовище стагфляции. В 2023 году компании столкнутся с токсичным сочетанием высоких затрат и низкого спроса — The Economist

9 января, 19:53
Эксклюзив NV
Одним из факторов снижения прибыльности компаний станет снижение спроса на их товары (Фото:REUTERS/Stephane Mahe)

Одним из факторов снижения прибыльности компаний станет снижение спроса на их товары (Фото:REUTERS/Stephane Mahe)

Заместитель редактора материалов о делах бизнеса The Economist Рачана Шанбхог прогнозирует, что в 2023 году мир ожидает рост расходов компаний и инфляции

Матеріал опубліковано у спецвипуску журналу НВ Світ попереду 2023 за ексклюзивною ліцензією The Economist. Републікацію заборонено.

Розжарена геополітична обстановка, війна в активній фазі, глобальна пандемія: мабуть, усі, хто провів бізнес через підйоми і спади 2020-х років і до сьогодні, гадають, що бачили все. Однак вони мають підготуватися до битви з іще одним ворогом — двоголовим монстром високої інфляції та економічної стагнації. Цього жахливого звіра востаннє бачили в 1970-х роках, задовго до того, як більшість сьогоднішніх топменеджерів почали підніматися кар'єрними сходами. Як їм реагувати?

Видео дня

Показать ещё новости
Радіо NV
X