Як продавати в інтернеті навіть у кризу? Кращі кейси на одеській конференції 8P

коментувати
Як продавати в інтернеті навіть у кризу? Кращі кейси на одеській конференції 8P

15 липня в Одесу з'їдуться 700 SEO і PPC-фахівців, фаундерів і СЕО інтернет-магазинів і стартапів. Біля Чорного моря в п'ятий раз пройде найбільша на півдні України конференція з інтернет-маркетингу «8P: Бізнес в мережі».

8P славиться тусовкою просунутих гравців ринку, тому нетворкінг завжди був важливою складовою конференції. «Тут поєднуються діловий і неформальний стиль, тому можна в неформальній обстановці поговорити зі своїми партнерами, конкурентами. А це найцінніше», — зазначає Co-Founder компанії Prom.ua Денис Горовий. Цифри це підтверджують: згідно анкетування, 98% учасників 8Р 2014 знайшли корисні контакти.

В цьому році 8P об'єднує в собі найбільш значимі напрямки українського онлайн-бізнесу та інтернет-маркетингу. Кожен потік являє собою окрему конференцію:


4 потоки конференції 8P

«Тут дуже багато корисного, зрозумілого і направленої на конкретні дії контенту», — ділиться враженнями учасник минулих конференцій 8Р Микола Білоусов з компанії Mad Robots.

З доповідями виступлять топові українські спікери, а також фахівці з Франції та Росії: Павло Левчук (Depositphotos), Петро Аброськін (Yandex), Оксана Куликова (METRO Cash&Carry Ukraine), В'ячеслав Волоха (Citrus.UA Ярослав Гавриш (Zootovary.com Олексій Чекушин (Ostrovok), Олексій Рылко (iProspect) і багато інші спікери.

В цілому за весь день конференції учасники почують 40 доповідей і візьмуть участь у двох круглих столах.

Як пройшла минула конференція 8Р, можна побачити в цьому ролику:

Організатор заходу — агентство інтернет-маркетингу Netpeak.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Технології ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: