Золоте таксі. Як монополізм розганяє ціни на перевезення до небес

Учасники ринку пов'язують завищену вартість перевезень в аеропорту Київ з монополізмом
Фото: аеропорт Київ / Facebook

Учасники ринку пов'язують завищену вартість перевезень в аеропорту Київ з монополізмом

Пасажири звинувачують службу таксі аеропорту Київ у завищенні вартості проїзду в шість разів. Учасники ринку відзначають, що ситуація може змінитися після приходу в країну інтернет-сервісів за замовленням таксі та прийняття нового законодавства, що впорядковує роботу таксомоторних парків.

Користуватися офіційним таксі, яке привозить з аеропорту пасажирів, надзвичайно накладно. Як розповіла у своєму акаунті в Facebook жителька Києва Яна Макарова в суботу 5 березня вона замовила в аеропорту Київ (Жуляни) фірмове таксі і заплатила за поїздку до Броварів (41 км) 1127 грн. ($42). Онлайн-сервіс замовлення таксі Уклон просить за цей маршрут 170 грн, ($6,2) повідомляє Яна Макарова.

За словами Макарової, їй видали чек, в якому розбіжність між початковим і кінцевим маршрутом становить 10 км. В чеку розписано кожен пункт вартості послуг, де вказана сума посадки в 100 грн, вартість перевезення багажу 99 грн, вартість проїзду - 18 грн/кілометр і вартість простою майже 49 хвилин.

Як каже голова правління української таксомоторної асоціації Андрій Антонюк, головна причина, через яку вартість офіційного перевезення пасажирів з аеропортів завищена – монополізм.


Стоимость проезда на официальном такси аэропорта Киев оказалсь в шесть раз выше рыночной
Вартість проїзду на офіційному таксі аеропорту Київ опинилася в шість разів вищою від ринкової


Антонюк підтверджує, що ціна на офіційне таксі, яке працює в аеропорту Київ, завищена. "Навіть в преміум сегменті ціна проїзду не перевищує 8-10 грн за км, а найдешевше таксі зараз - 3 грн км. В Києві немає такої вартості за 1 км - 18 грн немає посадки за 100 грн і немає вартості багажу в 99 грн", - говорить Антонюк.

За його словами, таксометри повинні бути відкалібровані і проходити перевірку, після якої ставиться пломба, однак цього часто не відбувається, і тому реальна ціна може значно відрізнятися від прайсової.

Головна проблема, на думку Антонюка, полягає в тому, що аеропорт Київ видав ліцензію всього одній компанії, замість того щоб відкрити можливість для роботи для всіх охочих. За його словами, асоціація пропонувала відкрити доступ до перевезення пасажирів для всіх охочих.

Як розповіла керівник відділу маркетингу та реклами міжнародного аеропорту Київ Галина Богданенко, угоду було укладено з компанією Транс Авто Експрес. Вона на свій розсуд підбирає приватних таксистів з ліцензіями. Тому до ціноутворення та підбору машин аеропорт відношення не має. Від більш докладних коментарів Богданенко відмовилася.

Номер телефону, вказаний на сайті аеропорту Київ, який призначений для виклику фірмового таксі сьогодні не відповідав.

Директор департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку автомобільних перевезень Міністерства інфраструктури Роман Хміль вважає, що проблема може вирішитися після прийняття законопроекту «Про внесення змін до деяких законодавчих актів україни щодо врегулювання роботи таксі, легкових автомобілів на замовлення, інформаційно-диспетчерських служб». “Прийняття закону дозволить впорядкувати галузь, ми отримаємо нову якість послуг, прозоре конкурентне середовище, офіційне працевлаштування працівників“, - упевнений Він.

Втім, внесений до Верховної Ради ще у вересні минулого року законопроект, вже більше півроку не приймається парламентом.

Нагадаємо, що раніше київські таксисти протестували проти виходу в Україну сервісу Uber, що на їх думку могло призвести до втрат бюджету та посилення конкуренції в галузі.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: