Укрзалізниця позбувається підрядників

Керівництво компанії поставило перед собою завдання щодо забезпечення рівня комфорту та безпеки для пасажирів до європейського рівня.
Фото: прес-служба Укрзалізниці

Керівництво компанії поставило перед собою завдання щодо забезпечення рівня комфорту та безпеки для пасажирів до європейського рівня.

На тлі постійних скандалів з тендерами та вибором не тих постачальників товарів і послуг Українські залізниці (УЗ) вирішили самі взятися за постачання необхідних товарів і послуг.

УЗ створило спеціальну Залізничну охоронну компанію, на яку покладено завдання з підтримання порядку і безпеки на залізничних станціях, вокзалах та поїздах.

Про це повідомляє прес-служба підприємства.

За словами начальника головного управління воєнізованої охорони Укрзалізниці Володимира Лисенка, керівництво компанії поставило перед собою завдання щодо забезпечення рівня комфорту та безпеки для пасажирів до європейського рівня.

Лисенко також додав, що на першому етапі патрулюванням будуть охоплені великі вокзали і станції, а в майбутньому і пасажирські потяги.

Як розповів Бізнес НВ начальник головного управління реформування та корпоративного розвитку Укрзалізниці Андрій Буковський, у компанії майже 6 тисяч осіб воєнізованої охорони, які займаються охороною вантажів, будівель, споруд. При цьому в УЗ 39 юридичних осіб, які несуть ці функції. У кожної регіональної залізниці свої підрозділи з охорони. Буковський вважає, що логічно буде об'єднати їх в одну централізовану структуру.

В цілому УЗ відходить від регіонально-дивізіональної організації роботи, зазначає Буковський.

Директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк вважає, об'єднання, що відбувається, цілком логічним. За його словами, в УЗ є власний велике підрозділ, який займається охороною вантажів. Цей підрозділ має доступ до всіх інфраструктурних об'єктів УЗ. «Що є вкрай важливою умовою для здійснення охоронних операцій», – каже Вовк. За його словами логічно, якщо в основному охоронні функції візьме на себе ця компанія. Буковський додає, що в перспективі планується оновити штат охоронної фірми.

Реформа охоронної структури УЗ дозволить зменшити втрати вантажовідправників від крадіжок, які досягають значних масштабів на залізничних вузлах. «Ця проблема гостро стоїть у агротрейдерів і металотрейдерів», – зазначає Вовк

На цей момент вантажовідправники не завжди задоволені послугами тієї системи безпеки, яка існує в УЗ. Дуже часто їх не влаштовують ціни. За словами Вовка, відсоток розкрадання також залишається дуже високим і часто виникає проблема висунути позов до УЗ щодо компенсації збитку, який виникає внаслідок крадіжки. «Крадіжки відбуваються навіть в опломбованих вагонах», – пояснює директор ЦТС. «На сьогодні вартість послуг з охорони висока, а якість лишає бажати кращого», – пояснює Вовк.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: