Укрзалізниця буде працювати з General Electric. Але для цього їй доведеться підняти тарифи

Щоб оновити парк локомотивів Укрзалізниці доведеться підвищити тарифи на перевезення пасажирів

Щоб оновити парк локомотивів Укрзалізниці доведеться підвищити тарифи на перевезення пасажирів

Компанія GE Transportation (входить у конгломерат General Electric) готова поставити і модернізувати для Укрзалізниці кілька сотень локомотивів.

Про це в інтерв'ю ЦТС повідомив генеральний менеджер GE Transportation в СНД, Європі, на Близькому Сході і в Північній Африці Гохан Бейхан.

За оцінками Бейхана, в Україні є попит на 200-300 локомотивів. "Деякі з них будуть новими, інші будуть модернізовані", - заявив Бейхан. Він також додав, що в Україні є хороші умови для створення спільного виробництва і модернізації локомотивів.

Голова GE Transportation підкреслив, що хоча його компанія і не є фінансовою установою, але тісно співпрацює з банками та вже має успішний досвід фінансової підтримки проектів. "У нас є фінансові інститути, які готові надавати позики", - говорить він.

За його словами, вже реалізовані спільні проекти в інших країнах, більша частина яких були профінансовані Ексімбанком США. “Аналогічні листи про наміри ми направили в Міністерство інфраструктури і Укрзалізницю для реалізації проектів в Україні", - розповів Бейхан.

17 травня 2016 року міністр інфраструктури України Володимир Омелян розповів, що General Electric і Bombardier мають намір протестувати свої локомотиви в Україні. За словами міністра період тестування займе від 3 до 6 місяців.

Омелян зазначає, що єдина умова виробників локомотивів – це забезпечити довгострокову програму на 3-5 років При цьому продукція буде виготовлятися в Україні.

Керівник PR-департаменту Укрзалізниця Даниїл Ваховський розповів Бізнес НВ, що найближчим часом Укрзалізниця має намір провести переговори з GE Transportation. За його словами, в Україні є ділянки залізниці як з постійним, так і змінним струмом. Тому тепловози необхідно підганяти під кожну з цих ділянок. “Суть цих двосистемних електровозів в тому, що вони допоможуть нам ефективно використовувати ту інфраструктуру, яка є зараз і вже наявний рухомий склад», - пояснює Він.

Експерт у сфері транспорту Олександр Кава розповідає, що локомотиви які General Electric має намір поставляти в Україну побудовані на заводі в Астані. Вони розраховані і сертифіковані під колію 1520 мм. За словами експерта, крім Казахстану вони експлуатуються в Киргизії, Туркменістані, Азербайджані, Таджикистані та Монголії. «Вони надійні і споживають менше палива, ніж локомотиви радянської споруди, які використовуються зараз, – розповідає Кава. – Але їх необхідно випробувати в українських умовах, оскільки наші вантажні поїзди важче і для їх пересування необхідна велика потужність».

За словами старшого аналітика ІК Арт Капітал Олексія Андрійченка, УЗ потрібно буде залучити близько $2 млрд для реалізації проекту. В якості джерела фінансування проекту можуть бути використані кредити великих фінансових інститутів, наприклад Європейського банку реконструкції та розвитку, випуск єврооблігацій, а також фінансовий лізинг. Нагадаємо, що раніше, підприємство вже привертало $500 млн у вигляді єврооблігацій на оновлення рухомого складу. Для того, щоб успішно залучити кошти на модернізацію та повернути їх Укрзалізниці доведеться підвищувати вартість пасажирських перевезень, зазначає Андрійченко. «Сьогодні пасажирські перевезення економічно невигідні. Рішення цієї проблеми - перспектива двох років. Як тільки питання тарифоутворення буде вирішене, то для УЗД не складе праці залучити необхідні гроші», - говорить аналітик.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: