Українці все частіше пересідають на кросовери. Підсумки автопродажів вересня

Нові автомобілі Skoda чекають на своїх власників
Фото: Майда Сламова

Нові автомобілі Skoda чекають на своїх власників

У вересні 2016 року на українському автомобільному ринку було зареєстровано близько 5,7 тис. нових легкових автомобілів.

Цей показник виявився майже на третину більше, ніж у вересні минулого року, повідомляє галузева асоціація Укравтопром.

Лідером продажів у вересні стала японська марка Toyota – 850 машин (+66% до вересня 2015 року). Друге місце закріпив за собою французький автовиробник Renault – 518 одиниць (+32%). Трійку лідерів замикає південнокорейський автовиробник KIA - 422 автомобіля (+93%)

У Топ-10 автопродажів вересня також увійшли: Hyundai – 374 од. (+95% до вересня 2015 року), Skoda – 325 машин (+39%), ЗАЗ – 323 авто (-14%), Nissan – 314 штук (+36%), Volkswagen – 287 од. (+60%), BMW – 254 машин (+51%) і Mazda – 232 авто (+21%).

Найбільш продаваною моделлю у вересні поточного року, як і в серпні став корейський кросовер KIA Sportage. Його обрали 306 чоловік. Двома місяцями раніше, українці своє віддавали перевагу німецькому седану VolkswagenJetta.

Генеральний директор компанії Автокапітал (Mercedes-Benz) Ярослав Пригара пояснює темпи зростання відносної стабілізації на ринку. За його словами, важливу роль зіграв великий відкладений попит, а також не виправдані очікування від преференції за ввезення б/у автомобілів.

Керівник відділу маркетингу дилерського центру NissanАвтоАльянс Київ Андрій Черненко говорить, що ринок потроху прокидається, більшість брендів оновилась. За його словами, деякі автомобілі оновилися візуально, а у когось і взагалі з'явилася нова модель. "Зараз дуже насичується сегмент кросоверів", - говорить він. Майже 40% всіх продажів в Україні припадають на цей клас. У KIA вдале оновлення моделі Sportage. "Hyundai також оновив кроссоверТисѕоп, який перейшов з розділу LowCost в ринкоутворюючий Volume", - говорить він.

Черненко також додає, що в автобізнесі є такий термін, як сезонність. Зазвичай вересень він більш продаваний, так як влітку люди знаходяться у відпустці. "Ця тенденція збереглася ще до кризи", - констатує керівник відділу маркетингу дилерського центру Nissan.

У вересні йде як і раніше середньорічна тенденція з невеликим згасанням, пояснює Директор Атлант-М Лепсе (офіційний дилерський центр Volkswagen) Олександр Дмитерчук. За його словами, минулорічний вересень був найкращим місяцем продажів у 2015 році. "Тому ринок не може витримувати постійну динаміку до 50%", - констатує він.

У багатьох компаній вересень - це закриття фінансового року, так як деякі автомобільні бренди вже працюють не за календарним роком, а за фінансовим. У вересні у них закінчується квартал, і вони починають наздоганяти плани продажів. "Тому пропонують нові цікаві програми зі знижками", - пояснює Черненко. Тому вересень був насиченим продажами і минулого року.

Нагадаємо, за перші вісім місяців 2016 року в Україні було зареєстровано 38,4 тис. легкових автомобілів. Результат виявився майже в півтора рази більше, ніж за аналогічний період минулого року (26 тис. машин).

Директор департаменту маркетингу та економічного аналізу асоціації Укравтопром Георгій Овсянніков розповідає, що перші симптоми відновлення ринку нових легкових автомобілів були відзначені саме восени минулого року. Тому очікується зниження темпів зростання. Овсянніков прогнозує, що за підсумками року обсяг продажів складе 60-64 тис. автомобілів.

У компанії Автокапітал очікують позитивну динаміку в наступні місяці. "За підсумками року український авторинок буде перебувати на рівні 60-65 тис. автомобілів", - говорить Пригара. У АвтоАльянсі прогнозують аналогічне зростання продажів в 2016 році. Однак, політичні або курсові зміни можуть все переформатувати. "Зараз в тому темпі, яким ми живемо, 65 тис. машин – це реальна цифра", - каже Черненко.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: