Українське небо повернуло довіру європейських авіаперевізників

Від поновлення маршрутів виграють як українські, так і іноземні авіакомпанії

Від поновлення маршрутів виграють як українські, так і іноземні авіакомпанії

Європейське агентство з авіаційної безпеки (EASA) запропонувало міжнародним авіаперевізникам знову використовувати повітряні маршрути над західною частиною Чорного моря. На їхню думку, ризики безпеки польотів над цією територією стали мінімальні.

Нагадаємо, після анексії Криму повітряний простір над Чорним і Азовським морями стало фактично безпілотної зоною. З-за невизначеного статусу території про контроль повітряного простору над Кримом заявляла, як Росія, так і Україна.

На думку партнера юридичної фірми "Анте" Андрія Гука (обслуговує міжнародні авіакомпанії) це рішення важливе для України як політично, так і для авіації. “По суті, EASA визнала, що Украерорух і Державіаслужба вживають достатньо заходів, щоб убезпечити проліт. І сьогодні перевізники можуть звертатися до України і до Украероруху для того, щоб пролітати над Кримом", - говорить експерт.

Відновлення міжнародної довіри особливо важливо після трагічної події на Донбасі. Директор компанії Friendly Avia Suppor Олександр Ланецький зазначає, що західна частина Чорного моря завжди була безпечною для польотів, проте офіційна рекомендація цієї території – добрий знак для України.

Від поновлення маршрутів виграють як українські, так і іноземні авіакомпанії. “Раніше потрібно було облітати цю зону, а з її відкриттям можна летіти прямо. Це економія палива, економія часу, а значить і економія грошей", - пояснює прес-секретар міністра інфраструктури Христина Миколаєва.

У компанії Украерорух відзначили, що використання нових маршрутів дозволить авіакомпаніям скоротити свої витрати і розвантажить повітряні маршрути з сусідніми державами.

Втім, заява EASA не підтримали влади Росії, які захопили Крим в 2014 році. "Європейське агентство з безпеки польотів - не має ніякого відношення до обслуговування повітряного руху над Чорним морем. Тому їх заява є абсолютно політизованою", -- заявив глава Росавіації Олександр Нерадько.

За його словами, рекомендації EASA не відповідають рішенням Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO), яка заснувала спеціальну цільову робочу групу.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: