Світові автоновини: BMW випустить безпілотний автомобіль, LG і Volkswagen - мережеву автомобільну платформу

Tesla знову провалила план із продажу електромобілів
Фото: the-clu.com

Tesla знову провалила план із продажу електромобілів

Американська компанія Tesla Motors знову не змогла виконати план з продажів, а Міністерство транспорту Японії вирішило замінювати салонне дзеркало заднього виду.

1Tesla знову провалила план продажу електромобілів

Американська компанія Tesla Motors знову не змогла виконати план з продажу електромобілів у другому кварталі 2016 року. За цей період було продано майже 14,4 тис. машин, замість заявлених 17 тис.

У компанії низький показник продажів пов'язують з проблемами з логістики. Частина електромобілів, які були замовлені у другому кварталі 2016 року все ще не доставлені своїм власникам. Понад 5 тис. машин вони отримають тільки на початку третього кварталу.

Крім цього, важливою причиною була і серія підготовчих заходів до різкого збільшення обсягів виробництва.

Це вже другий поспіль зрив квартальних планів компанії з продажу. У першому кварталі Tesla Motors продала лише 14,8 тис. електромобілів, замість очікуваних 16 тис. машин.

Зрив планів продажів за перший квартал у компанії пояснюють тим, що був дефіцит комплектуючих і були труднощі у виробництві кросовера Tesla Model X

Зважаючи на результати продажів першого півріччя, аналітики сумніваються в реалізації плану компанії щодо збільшення продажів до 500 тис. електромобілів до початку 2018 року.

2 Японці відмовляються від дзеркала заднього виду

Міністерство транспорту Японії вирішило встановлювати в автомобілі дисплей, який буде заміняти салонне дзеркало заднього виду. Ці нововведення набули чинності з 17 червня 2016 року, але стало відомо тільки зараз, повідомляє Automotive News.

Раніше встановлення дисплея була дозволена тільки в тому випадку, якщо він поєднувався з традиційним дзеркалом заднього виду. Японське керівництво не наважувалося на зміну правил, оскільки ООН не схвалила використання дисплеїв замість дзеркал. В організації вважали, що камери не забезпечать належним чином рівень безпечної видимості.

До цього моменту встановлення дисплея дозволялося лише в тому разі, якщо він поєднується з традиційними дзеркалом заднього виду. Крім того, японська влада не наважувалася на зміну правил, оскільки використання дисплеїв замість дзеркал не було схвалено ООН: в організації вважали, що сучасні камери не забезпечують безпечної видимості.

Раніше, в листопаді 2015 року, використання камер і дисплеїв замість дзеркал заднього виду було схвалено на Всесвітньому форумі, на якому узгодили правила в галузі транспортних засобів ООН.

За їхніми прогнозами, до 2023 року майже 30% автомобілів японського ринку (близько 2,3 млн машин) будуть оснащені дисплеєм у салоні замість дзеркала заднього виду, а у 12% будуть зовнішні екрани замість бічних дзеркал.

3 BMW + Mobileye + Intel = безпілотні автомобілі в 2021 році

Німецька автомобілебудівна компанія BMW прийняла рішення об'єднатися з американською корпорацією Intel Corp. і компанією з розробки відеосистем, які асистують водіям - Mobileye для того, щоб розробити нові технології безпілотного водіння. Ця система дозволить до 2021 року створити самокеровані автомобілі, повідомляється на сайті компанії.

Компанії відзначають, що нова технологія буде доступна для декількох автовиробників. Вони очікують, що модернізовані автомобілі будуть виготовлятисяз 2021 року. Керівник BMW Гаральд Крюгер пояснив, що ще не знає, які саме автовиробники приєднаються до альянсу.

Раніше, 30 червня 2016 року, джерела Bloomberg повідомили про те, що Intel Corp. і Mobileye займатимуться розробкою технології безпілотного водіння для компанії BMW. У травні цього року Крюгер повідомляв, що компанія має намір представити у 2021 році нову модель iNext, яка буде відповіддю на електромобіль компанії Tesla. За словами Крюгера, iNext багато в чому буде самокерованим і в ньому стоятиме передова електрична трансмісія.

5 У Гельсінкі збираються залишити мешканців без особистих автомобілів до 2025 року

Міська влада столиці Фінляндії розглядає концепцію щодо ліквідації приватного транспорту в місті. Вони роблять ставку на громадський транспорт, приватні сервіси на зразок Uber і систему райдшеринг.

За словами транспортного інженера Гельсінкі Соні Хейккілі, роль міста полягає в тому, щоб дозволити цьому ринку тут виникнути.

Вона також додає, що громадяни Фінляндії зможуть використовувати свої смартфони для доступу до будь-якого виду транспорту. Нехай це програма райдшерингу, замовлення автобуса чи легкового автомобіля, або використовувати класичні системи громадського транспорту. Автобусні маршрути в Гельсінкі планується навіть змінювати день у день. Все залежатиме від потреб громадян.

У разі, коли багато людей одночасно планують свої поїздки за допомогою смартфона, то система знаходить вигідну для міста і жителів схему перевезення. Для тих, хто щодня їздить в магазин за визначеними маршрутами, можуть бути надані групові поїздки в автобусі або автомобілі.

Для туристів або інших людей, яким потрібно буде пересуватися містом протягом тривалого часу, зможуть придбати пакет мобільності з купою різних транспортних опцій

Перевагами цього підходу буде зменшення заторів, поліпшення якості повітря за рахунок меншої кількості шкідливих викидів, економія палива і зменшення випадків ДТП.

Як повідомлялося раніше, весь міський транспорт Гельсінкі поступово переводять в електричний формат. Зокрема, вже закупили електричні автобуси німецької марки BMW.

6 LG і Volkswagen займуться створенням мережевої платформи для автомобілів

6 червня 2016 року південнокорейський виробник електроніки LG Electronics оголосив про співпрацю з німецькою автомобілебудівною компанією Volkswagen. Тандем цих компаній дозволить розробити платформу для мережевої взаємодії автомобілів між собою та іншими зовнішніми пристроями.

Як повідомляє Reuters, у найближчі кілька років компанії створять нові технології, які дозволять автомобілістам віддалено контролювати обладнання в будинках (системи безпеки, освітлення тощо) і керувати ним.
Керівник досліджень в області автомобілів і електроніки Volkswagen Томас Форм розповідає, що компанія LG є сильним партнером. А спільна робота з німецьким автовиробником дозволить інтегрувати технології "розумного" будинку в автомобілі Volkswagen.

Нагадаємо, LG Electronics, а також інші дочки концерну LG Group давно співпрацюють з багатьма гігантами автомобілебудування. Такими, як General Motors і Volkswagen. Для Volkswagen, компанії, які входять в LG Group, постачають автомобільні аудіосистеми й акумулятори.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: