Парламент дасть портам більше прав

коментувати
Керівництво портів тепер самостійно буде вирішувати кого з інвесторів і на яких умовах запрошувати
seafarersjournal.com

Керівництво портів тепер самостійно буде вирішувати кого з інвесторів і на яких умовах запрошувати

Верховній раді пропонують спростити прихід інвесторів у порти. Виграють від цього в основному українські олігархи.

У Верховну раду внесено законопроект "Про внесення змін до законодавчих актів щодо врегулювання проведення робіт у межах акваторії морських портів, у зоні дії навігаційного обладнання і морських шляхів", повідомляє Інтерфакс-Україна.

На веб-сайті Блоку Петра Порошенка, повідомляється, що законопроект буде внесений заступником голови парламентського комітету з питань транспорту Борисом Козирем. Депутат пропонує дозволити адміністрації морського порту самостійно приймати питання про проведення будівельних робіт, проектування або поглиблення дна. Зараз для проведення таких робіт необхідно отримати дозвіл від профільного центрального органу Мінінфраструктури.

На думку директора Центру транспортних стратегій Сергія Вовка, ці питання не було врегульовано відповідним чином, а внесений законопроект вирішує цю проблему. На думку Вовка, будівництво причалів є невід'ємною частиною цілого ряду інвестиційних проектів. "І держава, і адміністрація морських портів, і приватні інвестори зацікавлені в прийнятті законпроекту", - упевнений експерт.

У прес-релізі Козир повідомляє, що його ініціатива дозволить уникнути самовільного будівництва на землях водного фонду, а також скоротить кількість дозвільних документів полегшить залучення інвестицій в порти України. Однак, основна причина, чому інвестиції не надходять у порти полягає в тому, що в Україні дуже поганий концесійне законодавство, пояснює генеральний директор компанії ТІС Андрій Ставніцер. "Спільна діяльність, оренда та інші форми вже багато разів були перевірені інвесторами і довели свою нежиттєздатність", - говорить він.

"Враховуючи велику увагу до морським портам не настільки від іноземних інвесторів, скільки з боку вітчизняних фінансово-промислових груп, таке регулювання буде стимулювати вкладення коштів в наші порти насамперед українськими олігархами", - розповів НВ екс-заступник міністра інфраструктури Олександр Кава.

Нагадаємо, що раніше заступник міністра інфраструктури Юрій Васьков розповів НВ, що після дерегуляції діяльності в портах бізнес заощадить на хабарі понад 9 млрд грн на рік.

 

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: