Нашою акцією скористалися політики. Організатор протестів проти Uber про результати свого заходу

Глава Української таксомоторної асоціації пояснив, що йому не подобається в сервісі Über
facenews.ua

Глава Української таксомоторної асоціації пояснив, що йому не подобається в сервісі Über

У четвер, 25 лютого, в Києві выдбулися масові протести таксистів проти появи сервісу таксі Uber. За те, щоб зупинити вихід сервісу на ринок, виступила Українська таксомоторна асоціація..

Про позиції таксистів НВ розповів організатор акцій протесту, голова правління асоціації Андрій Антонюк.

Uber – це онлайн-платформа і жодних інвестицій і робочих місць вона давати не буде. У програмі розвитку міста Києва на 2016 рік у розділі транспорт є метрополітен, автобуси, трамваї, маршрутки, два вагони фунікулера. А таксі в цьому списку немає. Тому ми вирішили звернутися до мера, що в Києві є такий транспорт, як таксі. Ми платимо податки. Таксі таке, яке є. Десь погане, десь краще. Оптимізація ринку 99% , але винні в цьому не люди, що не всі платять податки. А винна держава, що вона не контролює виконання законодавства і не збирає належні податки належним чином. Незрозуміло чому влада бере і лобіює інтереси однієї якоїсь компанії. Нехай навіть вона і іноземна.

Ми ще в середу заявили, що йдемо до мера. Публічно дали заявку (до 50 чоловік у нас бере участь в акції). Плюс попросили таксистів, які будуть в місті з 9:30 до 10:00, проїхатися по Хрещатику, посигналити, але не зупинятися і не перекривати рух. На акції в нас було 35 чоловік, це були таксисти і диспетчера, які мирно стояли з плакатами. У середу ми були єдиними, хто подали заявку на акцію, а в четвер там выдувалося близько 10 акцій одночасно. Прийшли всі політичні партії. Нашою акцією скористалися політики, які ходили навколо нас і казав, що давайте ми вас підтримаємо. Ми ж писали, що у акції немає політичних інтересів. Хтось підірвав петарду, хтось підпалив шину. Ми заявили, що засуджуємо дії цих партій. Віталій Кличко до нас не вийшов.

Власне проти Uber ми не протестували, оскільки не бачимо в ньому свого конкурента. Для них Україна і Київ чергова галочка для іноземних інвесторів. Ця програма була успішною на тих ринках, де таксі сформувалося. У Нью-Йорку, де ліцензія коштувала 1 млн доларів. В Європі, де ліцензія коштувала сотні тисяч доларів. В Україні інша ситуація, тут таксистом може стати будь-хто. Ви можете по телефону влаштуватися в таксі, скидаючи з картки 10 грн за передоплату. У Києві купа нелегальних програм. Для самого ринку послуг таксі Uber нічого хорошого і поганого не принесе.

Для України і для бюджету, можуть бути невеликі збитки тому, що таксисти з цією системою зовсім перестануть платити податки. І держава не буде з ними боротися. Пасажири нічого не виграють тому, що вони не куплять нові машини і не притягнуть професійних водіїв, які добре знають місто і вміють швидко об'їхати пробки. Ми хочемо, щоб будь-яка іноземна поважала Україну і українські закони. Ми не проти з ними конкурувати, але тільки на рівних умовах.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: