Ми не відбираємо, а розширюємо ринок. Uber розповів про свою стратегію в Україні

Офіційний представник Uber в країнах СНД Євгенія Шипова стверджує, що її компанія не має наміру конкурувати з таксі
Uber

Офіційний представник Uber в країнах СНД Євгенія Шипова стверджує, що її компанія не має наміру конкурувати з таксі

Минулого тижня близько 500 київських таксистів приїхали під будівлю міської адміністрації, щоб висловити свій протест. Причиною цього став вихід на ринок сервісу виклику таксі Uber.

На думку перевізників, поява  Uber спричинить за собою погіршення сервісу – таксисти в компанії будуть працювати нелегально, державний бюджет недорахується податків, а за безпеку пасажирів відповідати буде нікому.

Про те, як насправді компанія буде працювати на українському ринку і чого від неї чекати, НВ розповів офіційний представник Uber в країнах СНД Євгенія Шипова.

Ми зараз активно готуємося до запуску. Всі деталі роботи сервісу (тарифи, умови співпраці з партнерами, робота в регіонах) будуть відомі безпосередньо в перший день роботи Uber в Україні.

Uber - це технологічна платформа, яка з'єднує користувачів і водіїв-партнерів. Партнерами Uber в Україні будуть індивідуальні підприємці та юридичні особи, які працюють у відповідності з місцевим законодавством, в тому числі транспортним (тобто мають ліцензію). Детальні вимоги для водіїв-партнерів будуть оголошені в день запуску. Найближчим часом ми запустимо сайт українською мовою, через який можна буде дізнатися вимоги для партнерів.

Uber в Україні буде представлений місцевою юридичною особою і буде працювати відповідно до місцевого податкового законодавства. При цьому Uber не є податковим агентом своїх партнерів - це самостійні ІП та юридичні особи, які працюють відповідно до місцевого законодавства. Гроші за поїздки на Uber стають частиною місцевої економіки і додатковим джерелом податкових доходів.

Uber виступає за конкуренцію. Саме вона змушує всіх гравців ринку рухатися вперед і підвищувати якість сервісу. Uber не відбирає ринок у традиційних таксі. Uber значно розширює ринок, створюючи додатковий попит на поїздки з боку користувачів. Це створює додаткові економічні можливості для сотень водіїв, тобто можливість додаткового легального заробітку.

Традиційно тариф на поїздки через додаток Uber складається з трьох компонентів: вартість подачі автомобіля, вартість поїздки за хвилину і за кілометр. Конкретні цифри за тарифами в Києві я зможу дати на момент запуску. Оплата за поїздки відбувається виключно за безготівковим розрахунком. Гроші списуються з банківської картки, прив'язаної до додатку, після закінчення поїздки. Важливою особливістю Uber є те, що користувач може оцінити вартість поїздки перед її початком. Для цього потрібно вбити адресу місця подачі та місця призначення, а потім вибрати опцію "оцінити вартість поїздки". Система запропонує виделку, в рамках якої буде фінальна вартість. Таким чином вартість поїздки повністю прозора для користувачів. Після закінчення поїздки користувачеві на адресу електронної пошти прийде звіт про поїздку з зазначенням маршруту і повною деталізацією вартості.

Контроль якості таксі буде строгий та багатоступінчастий. Він буде складатися з контролю документів як водія, так і на автомобіля (будь-яка інформація буде відома при запуску), а також особистих співбесід.

Поки рано говорити про те, які фінансові цілі ми ставимо перед собою - сервіс ще не запустився. Ми хочемо стати частиною транспортної інфраструктури міста, альтернативою власному автомобілю, зручним і надійним сервісом як для жителів України, так і для іноземних гостей.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: