Київстар змінив маркетинг-директора

Святослав Горбань залишив крісло директора з маркетингу Київстару
Фото: kyivstar.ua

Святослав Горбань залишив крісло директора з маркетингу Київстару

Святослав Горбань залишить і компанію, і не піде на підвищення в материнський ВимпелКом

Директор з маркетингу найбільшого стільникового оператора України Святослав Горбань з 1 лютого залишить компанію. Про це повідомила прес-служба Київстару, а також її президент Петро Чернишов на своїй фейсбук-сторінці: "Святослав переріс – і телеком, і посаду директора з маркетингу, пропрацювавши на телеком-ринку України понад 15 років", - написав він. Замість Горбаня обов’язки керівника маркетингового напрямку тимчасово виконуватиме Павло Даніман, начальник відділу ціннісної пропозиції.

Чутки про звільнення Горбаня з Київстару ходили вже давно. На минулому тижня на всі запити НВ Бізнес він відповідав, що у відпустці та продовжує працювати в Київстарі. Сьогодні у своєму прощальному повідомлені до тепер уже колишніх колег (копія якого є в редакції) Горбань заявив: "Я виконав усі свої особисті цілі та амбіції, які були в мене в Київстарі. Настав час рухатися далі". Він зазначив, що його подальша кар’єра не зв’язана з групою ВимпелКом, куди входить Київстар. Навряд чи він повернеться в МТС Україна. У ще одного представника великої мобільної трійки – lifecell – відповідних вакансій поки що нема.

Серед заслуг Горбаня впродовж його трирічної праці, які виділила прес-служба – зростання ринкової частки Київстару за доходами до 47,1% і EBITDA – до 55,4%. З 2013 року відтік клієнтів знизився з 35% до 18% - за підсумками 2016 року.

Опитані НВ Бізнес спостерігачі висловили різні думки з приводу маркетингової політики лідера вітчизняного стільникового ринку за останні кілька років. Колишні співпрацівники і з МТС Україна, і з Київстару, на умовах анонімності критикували деякі прийоми, ініціатором яких був Горбань. Так із МТС він (працював до переходу в Київстар – НВ Бізнес) "забрав із собою" досвід проведення різних акцій на кшталт "надішли SMS – виграй автомобіль".

Оксана Ферчук, яка працювала з Горбанем ще в МТС Україна, відзначила ребрендинг Київстару перед появою в Україні бренду Vodafone: "Вдалий хід, щоби нівелювати вихід європейського бренду". За її словами, оператор вдало використав запуск 3G для підвищення середнього рахунку (ARPU). Для оператора це, звісно ж, добре, а от для клієнтів виявилося хоча й дорожче, але прозоріше. Це сприяло зменшенню відтоку абонентів, зазначила вона.

Київстар неодноразово за останні роки просто ставив до відома своїх клієнтів, без їхньої згоди змінюючи тарифи. Звісно ж, із більшою абонентською платнею – особливо не з’ясовуючи, чи потрібен користувачам збільшений обсяг послуг. У якості директора з маркетингу Святослав Горбань щонайменше мав погоджувати подібні дії, якщо не сам виступав їх ініціатором. "Не варто було чіпати абонентів із ARPU (середньомісячний дохід від одного клієнту – НВ Бізнес) понад 100 гривень, як це зробив Київстар, пропонуючи перехід на дорожчі тарифи", - зазначив один із експертів. За його словами, прошарок таких користувачів переважно знає, чого хоче від оператора і подібні дії нічого, крім роздратування, не викликали. Чергове таке підвищення чекає на клієнтів Домашнього інтернету (фіксованого доступу до всесвітньої мережі) з 1 лютого – оператор розіслав відповідні попередження.

Ми у 2020 році. Як зміниться Україна?

Цього четверга, 15 листопада, відбудеться фінальна лекція НВ з циклу "Україна 2020. Що чекає країну"

Що можемо зробити ми, щоб Україна нарешті стала успішною країною?

Прийти на лекцію
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: